کد خبر: ۱۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز خبرداد:

ابلاغ و اجرایی شدن نرخ جدید ناوگان تاکسیرانی شیراز

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از ابلاغ و اجرایی شدن نرخ جدید ناوگان تاکسیرانی شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیل خبری«شیرازه»، مصطفی کیانی رحیمی، رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت:با تأکید شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز و کارشناسی‌های انجام شده در حوزه حمل و نقل مسافر، تلاش لازم برای افزایش مناسب کرایه تاکسی با توجه به موقعیت خاص اقتصادی این قشر زحمت‌کش و تورم فعلی بازار لوازم یدکی و قطعات در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری شورای شهر و همراهی فرماندار شیراز نرخ کرایه تاکسی تصویب و ابلاغ گردید.

  رئیس کمیته حمل و نقل اظهار داشت: تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم در شورای شهر و شهرداری شیراز انجام شده تا از اوایل سال ۱۴۰۲ شاهد تصویب و اصلاح نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل همگانی مسافر باشیم . 

کیانی رحیمی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی قشر فهیم و شریف رانندگان تاکسی، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات صنفی رانندگان را از اولویت های مدنظر خود بر شمرد .

ابلاغ و اجرایی شدن نرخ جدید ناوگان تاکسیرانی شیراز

 وی با ابراز خرسندی از تصویب نرخ کرایه تاکسی افزود: تلاش و اراده شورا و شهرداری شیراز تصویب نرخ کرایه تاکسی متناسب با میزان تورم و در نظرگرفتن هزینه واقعی زندگی رانندگان تاکسی بود که با لطف و عنایت خداوند متعال محقق گردید. 

انتهای پیام/
نظرات بینندگان