کد خبر: ۱۵۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در گفتگو با شیرازه :

۴۴۲ باب جایگاه سوخت مایع و سی ان جی فارس در نوروز پایش و کنترل می‌شوند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در ایام نوروز، ۴۴۲ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی استان پایش و کنترل می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن فارس در تعطیلات نوروزی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای ذخیره‌سازی مناسب انواع فراورده‌های نفتی بویژه بنزین و نفت گاز انجام و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

طاهری، آمادگی (واحد‌های منطقه، نواحی، جایگاه‌ها، شرکت‌های حمل ونقل) تشکیل و اعزام تیم‌های عملیاتی بمنظور پایش ۳۱۰ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۳۲ باب جایگاه سوخت سی ان جی، تشکیل جلسات هماهنگی با مالکان جایگاه‌ها و شرکت‌های، هماهنگی با مبادی تامین در خصوص ارسال به موقع و بروزرسانی سیستم‌های فروش را از جمله اقدامات این شرکت برای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به رتبه چهارم فارس در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور، گفت: تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت است و با تمهیدات انجام شده سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت وحمل ونقل به موقع و بدون وقفه تامین و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان