کد خبر: ۱۵۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فارس:

فتح خرمشهر، در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فتح خرمشهر، پیروزی غرور آفرینی بود که در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت: فتح خرمشهر افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر، با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و پلیس مستقر در فارس، برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت‌المقدس را گرامی می داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.

فتح خرمشهر، در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر، پیروزی غرور آفرینی بود که در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت:  فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

بوعلی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام  این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد اینست که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.

همه مدیون شهدا و ایثارگرانیم

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه‌ای مهلک به استکبار جهانی بود، گفت: امروز نمایشی از وحدت نیروهای مسلح استان فارس را شاهد هستیم و از میزبانی شایسته سپاه فجر تشکر می‌کنم.

  ایمانیه در ادامه عنوان کرد: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشان دهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از آموزه‌های امام حسین «علیه السلام» و جهاد در راه خدا بود، گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران بوده و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند.

فتح خرمشهر، در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است، گفت: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم  و همچنان بر عهد خود باقی بمانیم مطمئنا پیروزی‌های بزرگتر نصیب ما خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان