کد خبر: ۱۶۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط»:

کرسی‌های آزاداندیشی سند افتخاری برای دانشگاه آزاد است

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط» گفت: رویداد کرسی‌های آزاداندیشی از این جهت که مولود دانشگاه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ سند افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل خادمی اردکانی؛ سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط» که در محور فرهنگی و از استان فارس در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی شرکت کرده‌اند؛اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی بسیار بهتر شده است اما اگر به دلیل ضعف زیرساخت‌های اینترنتی بعد مجازی مسابقات را حذف کنند، بهتر هم خواهد شد. 

وی ادامه داد: خطوط اینترنتی کلانشهرها با شهرهای کوچکتر متفاوت است و هرچند بچه‌ها از نظر فن بیان بسیار قوی هستند اما متاسفانه رقابت مجازی منجر به شکست می‌شود. 

خادمی اردکانی تصریح کرد: رویداد کرسی‌های آزاداندیشی از این جهت که مولود دانشگاه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ سند افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود. 

کرسی‌های آزاداندیشی سند افتخاری برای دانشگاه آزاد است

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط»با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی فضایی آرام و بدون حاشیه برای بیان ایده‌های دانشجویان است، افزود: پیشنهاد می‌کنم برای دوره‌های بعدی مقاطع تحصیلی جدا شود و به جای موضوعات کلان کشوری موضوعات دانشگاهی که برای دانشجو کاربرد دارد مطرح شود ضمن اینکه از برترین‌های دوره در رسانه‌ها دعوت و یا مطالب آنها در قالب بانک اطلاعاتی استفاده شود. 

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان