کد خبر: ۱۶۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
استاندار فارس خبرداد:

اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شیراز

استاندار فارس از موافقت وزیر راه و شهرسازی، به منظور اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق شهر شیراز برای استفاده طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس  با اشاره به سفر روز گذشته بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی با توجه به کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط استان از جمله شیراز، با تخصیص زمین مذکور موافقت کرد.

وی ادامه داد: این زمین قطعا می‌تواند مساله و مشکل کمبود زمین هزاران متقاضی نهضت ملی مسکن را مرتفع کند.
 
تعیین تکلیف آزادراه شیراز - اصفهان

استاندار فارس، مهمترین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی را تعیین تکلیف آزادراه شیراز – اصفهان دانست و گفت: در جریان بازدید از این پروژه، وزیر راه و شهرسازی قول داد که تا پایان شهریور امسال ۶ قطعه اول این پروژه به بهره‌برداری برسد و قطعه هفت نیز حتی المقدور به عنوان بزرگراه مورد بهره برداری قرار گیرد.


اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی جهش مسکن در شیراز 

 ایمانیه افزود: همچنین در خصوص محور کمربندی شهر شیراز هم با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که ظرف یکی دو هفته آینده یک طرح جامع از جانب استان به وزارت راه و شهرسازی ارائه دهیم تا در سفر دوم دولت گنجانده شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این اقدام کمک کند که مشکل این محور پرحادثه که سالانه تعداد زیادی در آن کشته و مصدوم می‌شوند حل شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان