کد خبر: ۱۶۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های پلیس یک اصل است

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های پلیس یک اصل است و باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار داشت: با مد نظر قرار دادن مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح، اقدامات باید به گونه ای باشد که کسانی که در جامعه سلاح غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های پلیس یک اصل است و باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید ویژه بر گسترش و مدنظر قرار دادن امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، تصریح کرد: فرماندهان و کارکنان زیرمجموعه باید ضمن حضور میدانی در محله‌های حوزه استحفاظی، با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله نگهبانان محله و ... نسبت به تأمین امنیت اقدام کنند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان همواره به بهانه‌های مختلف درصدد ایجاد ناامنی و ناهنجاری در جامعه هستند، گفت: یکی از مولفه‌های موثر در اقدامات کارکنان انتظامی، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است که می‌تواند منجر به بالا رفتن رضایتمندی مردم شود.

وی با بیان اینکه آموزش نقطه کلیدی در مأموریت‌ها و اقدامات مجموعه انتظامی است، تأکید کرد: آموزش در سطوح مختلف همواره باید مورد توجه فرماندهان و کارکنان انتظامی باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس فارس، گفت: مجموعه انتظامی استان فارس، بسیار فعال است و با مدیریت بهینه و حضور میدانی سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان در مأموریت‌ها، بسیاری از خلأها و کمبودها جبران شده است.

در ابتدای این جلسه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان را تشریح کرد.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست با فرزاد بادپا خادم قهرمان و فداکار حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام دیدار و گفتگو و اعلام کرد که حرکت فداکارانه این خادم حرم، اقدامی به موقع و در راستای نهی از منکر بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان