کد خبر: ۱۶۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شیرازه گزارش می‌دهد؛

رشادت همراه با شهادت غیور مردان ممسنی

فرزندان انقلاب اسلامی هرکجا که نیاز به دفاع از تمامیت اسلام و انقلاب اسلامی باشد در خط مقدم جبهه نبرد حضور دارند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امنیت نعمتی است که با تأمین بودن آن تمام جامعه به شکل واقعی در سلامت هستند، برای فراهم‌کردن شرایط امنیت سالم نوجوانان و جوانان متعددی از اقصی‌نقاط کشور داوطلب حضور در تأمین می‌شوند؛ بلکه راه جولان را برای دشمنان قسم‌خورده به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببندند، چنین افرادی با برخورداری از عزم و اراده خالص با روحیه‌ای مضاعف از جان و مال خود می‌گذرند تا خدشه‌ای به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند وارد نشود.

آری فرزندان انقلاب اسلامی هرکجا که نیاز به دفاع از تمامیت اسلام و انقلاب اسلامی باشد در خط مقدم جبهه نبرد حضور دارند و برایش فرقی نمی‌کند که در سوریه باشد یا در عراق، هر کجا که تکلیف برانان واجب شد حضور پیدا می‌کنند چه طرفشان داعش باشد و چه معاندین کوردل، به‌مانند کوه استوار هستند مقاومت می‌کنند و ذره‌ای از عقایدشان در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.
این دلاورمردان عرصه نبرد همان فرزندان انقلابی هستند که نقشه دشمن در طراحی اغتشاشات را خواندند و اسیر هجویات رسانه‌های معاند و برخی از سلبریتی‌ها نشدند و بسیجی وار و با بصیرت عمل کردند و ایستادند تا به همگان بفهمانند که نمی‌گذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد .

البته نزدیک به چهار دهه پیش صدام ملعون به همراه اکثر کشورها در صدد ضربه‌زدن به این نظام انقلاب بودند و اکنون با تغییر ترفندها نیز معاندین به فکر همان عقده‌گشایی چندساله‌ای هستند که هر وقت اقدام به تحرکات این‌چنینی کردند تیرشان به سنگ خورد و رفوزه شدند.

اکنون توان بازدارندگی ایران اسلامی به‌قدری بالا رفته است که دشمنان توان مقابله را ندارند و می‌خواهند با ایجاد اخلال در نظم و امنیت ضربه بزنند که مطمئن باشند به هدفشان نخواهند رسید.

شامگاه شنبه ۲۵شهریور امسال در مرکز شهرستان نورآباد ۲موتورسیکلت‌سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری به سمت نیروهای بسیجی کردند که منجر به مجروح شدن ۴ نفر از عزیزان بسیجی می‌شود و یکی از آنها بنام یاسر شجاعیان به سبب شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد و پوریا خوشنام یکی دیگر از مجروحین این حادثه به دلیل شدت جراحات علی‌رغم تلاش کادر پزشکی روز دوشنبه سلامی به شهادت می‌کند و به آسمان پر می‌کشد.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس پیش از این در گفتگو با رسانه‌ها با اعلام این خبر گفته بود: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتورسیکلت به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه‌زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، اقدام کردند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: ضاربان پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا شد، بلافاصله از محل متواری می‌شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان هستند.

قزل سفلی افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت می‌رسد. یکی دیگر از مجروحان نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شده و ۲ نفر دیگر از این عزیزان در شهرستان بستری و تحت مداوا هستند که حال همه مجروحان پایدار و تحت کنترل است. 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: این خون‌های پاک، ریشه نظام مقدس اسلامی را استوارتر خواهد ساخت و دشمنان این مرزوبوم را نیز خار و ذلیل‌تر می‌سازد. قطعاً عوامل این حرکت جنایت‌کارانه دستگیر و به سزای عمل ننگینشان خواهند رسید.

رشادت همراه با شهادت غیور مردان ممسنی

خوشا به حال این دو غیور مرد ممسنی که در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ثابت‌قدم بودند و در نهایت با شهادتشان ثابت کردند که به‌خوبی به رسالتشان عمل کردند؛ اما آن کوردلان معاند بدانند که تا روحیه شهادت‌طلبی در وجود تک‌تک جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی است هیچگاه به خواسته خود نمی‌رسند چرا که این وعده خداوند متعال است که حق پیروز است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر  هم نیز روز بعد از این حادثه، با بیان اینکه امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان است، گفت: جنایت تروریستی که شب گذشته در نورآباد روی داد خوش‌خدمتی جنایت‌پیشگان به اربابان خویش یعنی آمریکا و اسرائیل بود که از ایمان و بصیرت انقلابی مردمان این خطه به ستوه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان فارس امنیت و آرامش برقرار بوده و نقشه فتنه‌گران و اغتشاشگران ناکام مانده است، گفت: حمله تروریستی به حافظان امنیت و شهادت بسیجی مدافع امنیت نمونه‌ای از جنایات اغتشاشگران وابسته به استکبار جهانی است؛ اما بدون شک اشک فرزند مظلوم شهید کاخ ظلم استکبار جهانی را ویران خواهد کرد.
 
سردار بوعلی در پایان سخنان خود اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی خطه نورآباد و ممسنی با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و اغتشاشگران خواهند کوبید.

سخن پایانی:

امروز دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کم‌رنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند که ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند و دشمنان داخلی و خارجی بدانند تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت‌فقیه قدم بر می‌داریم به این انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان