کد خبر: ۱۶۱۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲
استاندار فارس مطرح کرد:

دیدار مردم با رئیس‌جمهور در حرم حضرت شاه‌چراغ(ع)

استاندار فارس در ستاد سفر رئیس محترم جمهور به استان فارس از نهایی شدن برنامه سفر و دیدار مردم استان فارس با رئیس محترم جمهور خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جمع معاونین و رؤسای کمیته‌های ستاد سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان فارس اظهار داشت: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته‌های مختلف سفر، نشست‌های متعدد با معاونین رئیس‌جمهور و وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به استان فارس مهیا و در روزهای آتی دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به رایزنی‌ها و پیشنهادهای مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیئت دولت بیان کرد: در صورت تصویب این پیشنهادها در سفر آتی دولت، استان فارس در تمام شاخص‌ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

 ایمانیه با اشاره به نهایی‌شدن زمان سفر دولت به استان فارس گفت: در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه، حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام میزبان حضور حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت و مردم سراسر استان فارس خواهد بود.

وی افزود: در این دیدار که از ساعت ۱۵ با حضور مردم عزیز شهر شیراز و شهرستان‌های استان برگزار می‌گردد، رئیس‌جمهور با استقبال مردمی وارد حرم مطهر و با مردم استان فارس گفتگو خواهد کرد.

استاندار فارس ضمن دعوت از مردم عزیز شیراز و استان فارس خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و قطعاً این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور می‌گردد.

لازم به ذکر است در سفر دولت به فارس برنامه‌های مختلفی برگزار و پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد که در نشست خبری استاندار فارس، با مردم در میان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲
0
بنده با استقبال گرم از رئیس جمهور موافقم
اما نباید به بهانه سفر کارهای دیگر استان بیش از اندازه تحت الشعاع قرار گیرد بیش از یک ماه است مسئولین مرتب از سفر می گویند و اینکه چه می شود چه نمی شود