کد خبر: ۱۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پس از چهار سال توقف؛

عملیات ساخت مرکز قلب و سرطان لامرد از سرگرفته شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: با ورود جدی خیرین حوزه سلامت، مرکز خیریه قلب و عروق و سرطان امام علی (ع) این شهرستان پس از چهارساله وقفه جان تازه‌ای گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علیرضا دشت‌پیما رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در حاشیه شروع به ساخت مجدد مرکز خیریه شیمی‌درمانی و بخش آنژیوگرافی CCU و جراحی قلب و عروق خیر ساز امام علی (ع) شهرستان لامرد که با حضور فرماندار شهرستان، نماینده خیر و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: کلنگ ساخت مرکز قلب و عروق لامرد در سال ۹۸ به زمین زده شد که متاسقانه به دلایلی در بازه زمانی چهارساله متوقف شد.

این مقام مسئول گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ با جلسات متعددی که با نماینده، فرماندار، هیئت‌امنای، نماینده خیر و دیگر مسئولان در این امر مهم صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که این پروژه مجدداً احیا شود و خیر هم با تمام‌وکمال پای‌کار آمد.

وی افزود: ساخت این مرکز خبرساز تا به امروز بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید است با پای‌کار آمدن خیرین، هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس شبکه بهداشت لامرد، تصریح کرد: مطالبات و نیازمندی‌های خیر در شرف انجام است و نقشه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها نیز به‌روز شده که امید است باتوجه‌به بازه زمانی ۱۸ماهه ای که خیر به ما قول داده به بهره‌برداری برسد.

دشت‌پیما با بیان این مطلب که مرکز شیمی‌درمانی و بخش آنژیوگرافی ccu و جراحی قلب و عروق امام علی (ع) بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد نیز در ضلع شرقی این بیمارستان در حال ساخت است خاطرنشان کرد: ساخت این بنای خیر ساز توسط برادران نیک‌اندیش علیزاده انجام می‌شود و خرید تجهیزات و تأمین نیروی انسانی نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع در سه‌طبقه که با زیربنای بیش از ۲ هزار مترمربع ساخته خواهد شد که بخش‌های آنژیوگرافی، CCU، شیمی‌درمانی، قلب و عروق و... در این مرکز ارائه خدمت خواهیم داشت.

دشت‌پیما در پایان ضمن قدردانی از خیرین و نیک‌اندیشان این شهرستان اظهار امیدواری کرد که این مرکز خیریه جهت رفاه حال مردم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

شهر لامرد نیز در فاصله ۳۶۶ کیلومتری از شیراز قرار دارد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان