کد خبر: ۱۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
با پیگیری "شیرازه" انجام شد؛

حل کمبود کنتور گاز کمتر از یک‌ماه

طی مراجعات متعدد مردمی برخی از شهروندان ساکن شیراز به پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مبنی بر کمبود کنتور گاز، این رسانه جهت پیگیری مطالبات بحق مردم پیگیر مسئله شد .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گاز یکی از مواد مصرفی گرمایشی محسوب می‌شود که تأثیر بسزایی در زندگی انسان‌ها دارد؛ زیرا اکثر امورات زندگی به‌وسیله این نعمت خدادادی نیز می‌گذرد.

 ازآنجایی‌که در این فصل از سال مردم به طور مستقیم جهت راه‌اندازی سیستم گرمایشی خود به گاز نیاز دارند، نصب کنتور یکی از نیازهای ضروری و مطالبه به حق مردم است. 

 طی مراجعات متعدد مردمی برخی از شهروندان ساکن شیراز به پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مبنی بر کمبود کنتور گاز، این رسانه جهت پیگیری مطالبات بحق مردم با تماس به محمود قهرمانی رئیس روابط‌عمومی گاز استان فارس طی مصاحبه‌ای پیگیر مسئله شد .

محمود قهرمانی رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس در گفتگو باخبرنگار این رسانه بیان کرد: خرید کنتور در سال‌های متمادی در کشور توسط ستاد ملی گاز ایران انجام می‌شد؛ یعنی اینکه شرکت ملی گاز در تهران یک ستاد داشته و کنتور خریداری می‌کرد و بین استان‌ها توزیع می‌شد.

وی گفت: با توجه بر اینکه در دو سال اخیر حجم توسعه در استان فارس خیلی بالابود و اشتراک‌پذیری را در سطح شهر و روستاها وسیع بود، آن اقدامی که از طریق تهران انجام می‌شد متأسفانه پاسخگوی نیاز استان نبود و مردم برای تأمین کنتور در نوبت بودند .

قهرمانی افزود:الان هوا سرد شده است و این معطل ماندن در نصب کنتور ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود، به همین خاطر شرت گاز استان فارس به‌صورت جداگانه اقدام به عقد قرارداد با شرکت‌های کنتور ساز کرده است و طبق آخرین تماس با کارخانه ساخت کنتور ظرف چند هفته آینده نیاز استان تأمین می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر تعیین و تکلیف تحویل کنتور به مردم گفت: کمتر از یک ماه کنتور را تحویل خواهیم گرفت و اقدام به نصب برای متقاضیان خواهیم کرد.

کمبود کنتور گاز کمتر از یک‌ماه حل می‌شود
سخن پایانی: 
انتظار مردم این است که نگاه ویژه‌ای به این مطالبه شود و با تعاملات سازنده و هماهنگی‌های بین دستگاهی،پیگیری و همیاری مسئولان در استان فارس می‌توان معضل کمبود کنتور گاز را بررسی کرد تا همچنان مردم نسبت به این نعمت الهی بیشتر بهرمند شوند.

ضمن تشکر از دستگاه‌های دولتی که پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و پیگیری تا حصول نتیجه را دستور کار خود قرار داده‌اند می‌بایست نسبت به تأمین مایحتاج موردنیاز ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی از قبل برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده بودند بلکه مردم در ابتدای این فصل سرما از سال با چنین معضلی روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان