کد خبر: ۱۵۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر شیراز خبر داد:

نرخ کرایه تاکسی‌های شهر شیراز بزودی مشخص می‌شود

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز، از بررسی نهایی نرخ جدید کرایه تاکسی‌های این کلانشهر در صحن علنی هفته آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،مصطفی کیانی رحیمی رئیس کمیته حمل‌ونقل شورای شهر شیراز به دیدار خود با نمایندگان تاکسیرانی‌های شهر شیراز بیان کرد: پیگیری مسئله لاستیک و توزیع آن بین سرویس مدارس که در مهرماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود و مقرر شده بود که رانندگانی که در سرویس‌دهی همکاری کردند، لاستیک دریافت کنند از مهم‌ترین خواسته تاکسیرانان بود که عده‌ای دریافت کردند و قرار شد مرحله دوم توزیع به‌زودی و با همکاری تولیدکنندگان انجام شود.

وی همچنین نوسازی ناوگان تاکسی را از دیگر دغدغه‌های مطروحه خود و تاکسی‌داران در این جلسه اعلام کرد که دراین‌خصوص هم مقرر شد پیرو مصوبه شورا اسلامی شهر هماهنگی با بانک جهت ارائه تسهیلات و خودروساز نهایی گردد.

رئیس کمیته حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: تاکسیرانان خواستار پرداخت ٥٠ درصدی کمک‌هزینه تعویض مخازن گاز سی‌ان‌جی تاکسی‌ها بودند که پیگیری لازم طی هفته گذشته در هیئت‌مدیره سازمان حمل‌ونقل مسافر صورت‌گرفته بود و تأمین بودجه موردنیاز این موضوع نیز مورد تصویب قرار گرفت.

کیانی رحیمی با بیان اینکه تاکسیرانان خواستار تسریع در اعمال نرخ کرایه تاکسی‌ها هستند، تصریح کرد: نرخ کرایه تاکسی نیز در کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک مصوب و با رفع ایرادات فرمانداری محترم شیراز به‌زودی در صحن علنی مطرح می‌شود
 

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه تأکید شد که باید مشکلات و درخواست‌های تاکسیرانان عملی شود که خوشبختانه شاهد تسریع در پیگیری موارد مطرح شده از سوی تاکسیرانان در دوره شورای ششم هستیم.


نرخ کرایه تاکسی‌های شهر شیراز بزودی مشخص می‌شود

رئیس کمیته حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز همچنین خاطرنشان کرد: معاون شهردار و رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز برای اخذ مجوز ارائه تسهیلات از بانک و هماهنگی با خودروساز در حال حاضر در تهران در حال رایزنی هستند.

گفتنی است، نمایندگان تاکسیرانان حاضر در این جلسه نیز از کمیته حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز بابت، حمایت، پیگیری‌های مداوم و تسریع در رسیدگی به مطالبات تقدیر کردند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان