کد خبر: ۱۶۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تا انتخابات با «شیرازه»؛

تلاش در راستای ارتقای مشارکت مردم در انتخابات ضروری است

دبیر «شریان» فارس با اشاره به حساسیت دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، به لزوم بسیج تمام توانمندی‌های این جبهه در راستای ارتقای سطح مشارکت مردم استان فارس اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در آستانه نزدیک‌شدن به دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به‌منظور مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت جامعه و بنا به رسالتی که بر عهده دارد، قرار است ازاین‌پس نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها و گفتگوی احزاب و گروه‌های فعال در انتخابات را بدون هیچ‌گونه موضع‌گیری و جانب‌داری منتشر کند.

امید است این سلسله مطالب که در قالب گفتگوی اختصاصی یا دریافتی انتشار داده خواهد شد، گامی باشد در راستای تنویر افکار عمومی و حرکت به سمت‌وسوی انتخاب فرد اصلح.

در همین راستا و در اولین گام از سلسله مطالب انتخاباتی میزبان دبیر گروه «شریان» فارس هستیم.

فرشید نظری دبیر «شریان» فارس(شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی» با اشاره به حساسیت دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، به لزوم بسیج تمام توانمندی‌های این جبهه در راستای ارتقای سطح مشارکت مردم استان فارس اشاره کرد. 

وی افزود: نقش و جایگاه فارس و شیراز در سطح ملی حائز اهمیت است و پیوستگی فرهنگی اجتماعی مردم فارس در ادوار مختلف از سال‌های مبارزه با استعمار انگلیس و دفاع مقدس و انتخابات‌های پس از انقلاب، در قالب یک پیکره واحد متشکل از فارسیان و عشایر غیور بوده و است، لذا اهمیت حضور آحاد مردم در انتخاب نماینده اصلح مجلس نقش کلیدی در پیشرفت استان دارد.‌

 این عضو شورای مرکزی ضمن اشاره به ضرورت کار تشکیلاتی، بیان کرد: «شریان» با مدل شبکه‌سازی حول موضوعات مهم و تخصصی ۱۰ گانه، درصدد است گام‌های مؤثری در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام و امامین انقلاب بردارد که فعالیت‌های سیاسی یکی از آن‌ها است.

بسیج تمام توانمندی‌ها در راستای ارتقای مشارکت مردم در انتخابات

در ادامه‌ جلسه نظری دبیر شریان فارس خاطرنشان کرد: در این مجموعه  ظرفیت و شبکه‌سازی در تمام شهرستان‌ها و حتی روستای دورافتاده فارس مدنظر قرار دارد و «شریان» حامی تمامی جوانان، نخبگان و کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند، خواهد بود.

در این نشست نمایندگانی از جامعه کارگری، کارآفرینان و معتمدین حضور داشتند.

منبع: روابط‌عمومی«شریان»

انتهای پیام/
نظرات بینندگان