کد خبر: ۱۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با شیرازه:

رفراندوم ۱۲ فروردین را از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چون متکی به مردم است هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،۱۲ فروردین ۱۳۵۸، روز جمهوری اسلامی، تجلی شکوهمند حکومت الله در جهان و طلوع دوباره خورشید جمهوری اسلامی ایران و آغاز حرکت بشر به سوی آماده شدن برای رهایی از بند‌هایی بود که قرن‌ها از سوی شیاطین عالم بر دست و پای ایرانیان آزاده سنگینی کرده بود.
 
در یوم الله ۱۲ فروردین، خون مطهر شهدای مظلوم و گلگون کفن صدر اسلام تا انقلاب اسلامی به یاری ملت سربلند ایران اسلامی رسید و قیام امت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه به ثمر نشست و اراده ملت انقلابی ایران با تثبیت حاکمیت بر سرنوشت خویش تأیید و بعنوان نظام حاکم بر ایران اسلامی انتخاب شد.
 
علی‌رضاپاک فطرت عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات  مجلس در گفتگو با این رسانه گفت: تا قبل از سال1357  با این‌که نفت زیادی صادر می‌کردیم و ژاندارم خلیج فارس بودیم اما بله قربان‌گو استکبار و در راس آن آمریکا بود و آن زمان پادشاه ایران در مقابل آمریکا دائم سر تعظیم فرود می‌آورد این یعنی سلطه‌گری استکبار در زمان شاه به ایران مشهود بود.


پاک‌فطرت گفت: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی  چون متکی به مردم است و متکی به مبانی اسلامی است غیر از به خدا ترسی از کس دیگری نداشته و ندارد و به همین دلیل زیر بار هیچ سلطه‌گری نخواهد رفت و به همین دلیل شعار ایران قوی که مقام معظم رهبری سر داده شد، زمانی بود که تمام دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایران هم از نظر تحریم اقتصادی و تبلیغات مسموم تمام رسانه را بر علیه ما بسیج کرد و گاها از نظر نظامی می‌خواستند شیطنت‌هایی کنند و شعار ایران قوی باعث شد که هیچ‌کدام از این‌ها به نتیجه نرسد و نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از قبل به راه خودش ادامه دهد.


این مقام مسئول رفراندوم 12 فروردین را از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد:پس از پیروزی انقلاب  اسلامی با برگزاری رفراندوم تمامی امور کشور براساس مردم سالاری دینی شکل گرفت زیرا مردم خواهان چنین حکومت اسلامی با تایید و نظر خودشان بودند.

پاک فطرت گفت: امروزه شاهد پیشرفت زنان و مردان جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف در سطوح جهانی هستیم که این خود از همان رفراندوم اوایل انقلاب نشات می‌گیرد و همچنین در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد موفقیت ایران عزیز در موضاعت مختلف جهانی  بودیم که یک نمونه آن در حوزه نظامی است که تبدیل به ابرقدرت در دنیا شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود:بانوان جمهوری اسلامی چه در بحث علم  و دیگر موضوعات برخلاف آن چیزی که تبلیغ می‌شود سرآمد در دنیا است که البته صدا و سیما به نظر باید نقش قوی‌تری را در این مباحث ایفا کند و نظام جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که مردم پشتوانه و سرمایه اصلی آن است مقتدر خواهد بود.
 
رفراندوم 12 فروردین را از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است
انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان