کد خبر: ۱۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
امام‌جمعه موقت شهرستان کوار در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

تحقق مصونیت کشور با حضور پرشور مردمی

امام‌جمعه موقت شهرستان کوار انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مظاهر حضور مردمی برشمرد و گفت: حفظ هیبت ملت و به رخ کشاندن قدرت معنوی آن با حضور مردمی معنا می‌یابد و کشور را از تعرض منع کرده و نعمت امنیت را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حدادی امام‌جمعه موقت شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تحلیل و تفسیر آیه شریفه جاء الحق و زهق الباطل دانست و گفت: انقلاب به معنای زنده شدن کرامت انسانی طبق آیه انّ اکرمکم عندالله اتقاکم است و نمونه بارز آن مردم ما هستند که حکومت طاغوت را رها کردند و خودشان را در آغوش حصار امنِ کلمه لااله‌الاالله جای دادند.
وی افزود: نقشه راه آزادگی را سیدالشهدا برای تمامی مردم آزادی‌خواه دنیا ترسیم نموده است و در سال ۸۸ نیز مردم نشان دادند که اگر دشمن بخواهد اعتقاد و باور آنها را مورد هتاکی قرار دهد حماسه ۹ دی‌ها را دوباره احیا خواهند کرد.
پیشرفت‌های قبل و بعد از انقلاب غیر قابل‌قیاس است
حدادی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب را غیر قابل‌قیاس با قبل از آن عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌های فرهنگی و دینی، نظامی و موشکی، هوافضا و دریایی (کشتی‌سازی. ناو سازی و...)، عمرانی و جاده‌سازی و پزشکی و بهداشتی تنها گوشه‌ای از پیشرفت‌های کشور در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول موفقیت‌های گوناگون پس از انقلاب را نتیجه اعتماد به نیروهای جوان و دانشمندان داخلی دانست و بیان کرد: راهنما و موتور پیش‌برنده این موفقیت‌ها شخص ولی‌فقیه زمان بوده است.
حجت‌الاسلام حدادی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های دینی، فرهنگی، نظامی و دریایی، سلامت و بهداشت، استقلال ملی و اقتدار بین‌المللی، اقتصاد و امنیت گفت: در حوزه‌های آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، رفاه، ارتقا سطح دانش و صنعت، قانون‌گذاری، کشاورزی، منابع طبیعی و ورزش نیز به جایگاه خوبی دست پیدا کرده‌ایم و در صنعت هوافضا جزء کشورهای برتر دنیا هستیم؛ مثل موشک‌های نقطه زن و پرتاب ماهواره اخیر که از تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب است.
امام‌جمعه موقت شهرستان کوار دهه فجرِ امسال را متفاوت توصیف کرد و اذعان داشت: امسال حرکت انقلابی طوفان الاقصیِ از سوی مردم غزه به نتیجه رسید و هیمنه اسرائیل شکسته شد و به تعبیر حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دیگر این ضربه قابل‌ترمیم نخواهد بود که این برای ملت ایران مژده بزرگ و حادثه شیرین و مبارکی است.
 وی افزود: امسال ما دهه فجر و ۲۲ بهمن را در یک چنین فضایی برگزار می‌کنیم و مزد این همه‌سال، حمایت از انقلاب را با نابودی اسرائیل با چشم خود خواهیم دید.
حجت‌الاسلام امین حدادی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی جبهه مقاومت گام بلندی را در رسیدن به قله برداشته است، اظهار داشت: این مسائل، پرچمِ زمینه تشکیل تمدن اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورده است و همه مردم دنیا یک‌صدا امسال فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد. 
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گامی برای تحقق ظهور حضرت حجت
وی با دعوت از مردم برای خلق ۲۲ بهمن باشکوهی دیگر تصریح کرد: امسال بیایید ۲۲ بهمنی را با حضورمان خلق کنیم که دشمنان قسم‌خورده، در خواب هم دیگر نتوانند افکار پریشان خود را نسبت به عظمت مردم ایران ببینند و روزبه‌روز شاهد فروپاشی و ازبین‌رفتن تفکرات لیبرال در داخل و خارج از کشور باشیم تا گامی در تحقق ظهور حضرت حجت برداریم.
امام‌جمعه موقت شهرستان کوار خطاب به مردم گفت: برادران و خواهران متدین و انقلابی انتخابات مصونیت‌بخش کشور است و آن چیزی که هیبت این ملت را حفظ می‌کند، قدرت معنوی او را به رخ دشمنان می‌کشاند و آن‌ها را از تعرض منع می‌کند و نعمت امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورد همین حضور مردمی است که یکی از مظاهرش همین انتخابات است، یکی از مظاهرش ۲۲ بهمن است که در پیش رو دارید.
 وی افزود: هرچه حضور پررنگ‌تر باشد، اعتبار و ارزش ملی بالاتر خواهد رفت. درباره انتخابات هم قضیه همین است. هرچه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر باشد، گسترش شرکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت و مصونیت آن بیشتر خواهد شد. 
انتخابات تضمین‌کننده آینده کشور است.
 حجت‌الاسلام امین حدادی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم می‌تواند آیندهٔ کشور را تأمین و تضمین کند، خاطرنشان کرد: چندین ماه است بوق‌های تبلیغاتی دشمن دارند تلاش می‌کنند که مردم را ناامید و مأیوس کنند تا در انتخابات شرکت نکنند؛ بعضی هم در داخل بدون اینکه بفهمند چه‌کار دارند می‌کنند، متأسفانه با آنها هم صدا می‌شوند. آنها مغرض‌اند، اما اینها غافل‌اند و دارند بدون توجه، در زمینِ خودی و برای دشمن نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی با اشاره به این که نگاه ما به جهت‌دهی‌های امامِ جامعه و رهبر شیعیان جهان امام خامنه ای عزیزتر از جانمان است اظهار داشت: بایستی همه افراد تریبون‌دار و مخاطب دار تمام توان خود را در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به کار گیرند. یک رأی هم یک رای است؛ چرا که قطره، قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
امام‌جمعه موقت کوار با بیان اینکه مردم ایران بایستی با حضور خود دشمنان را ناامید کنند و برگ برنده دیگری در تاریخ درخشان این آب‌وخاک به یادگار بگذارند، گفت: نکته پایانی راجع به بحث چگونگی یک انتخابِ آگاهانه است که امام خامنه ای در این باره می‌فرمایند: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. انتخاب‌کنندگان تلاش کنند، برای این که گزینش درستی داشته باشند و یک نیروی کارآمد را انتخاب کنند.
وی در تشریح انتخاب کارآمد با نگاه به بیانات رهبر معظم انقلاب، فرد اصلح را با شاخص‌های جوان بودن، متعهد، انقلابی، متخصص، شجاع، امانت‌دار و مردمی‌بودن توصیف کرد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان