کد خبر: ۱۶۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
با شیرازه تا انتخابات؛ 

پیش به‌سوی نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت کشور+فیلم

میدان مجاهدتی که حالا پس از حماسه‌آفرینی ملت در ۲۲ بهمن امسال، پیش روی مردم ایران اسلامی است، میدان انتخابات و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت و رقم‌زدن آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در ۱۱ اسفندماه آزمون دیگری از جنس مشارکت و انتخاب پیش روی مردم ایران است؛ مردمی که در همه این سال‌ها با استفاده از حق تعیین سرنوشت به تکلیف خود در آبادی این سرزمین به‌خوبی عمل کرده‌اند و حالا در انتظار میدانی دیگر برای تجلی اراده خود هستند تا از حق خود در رقم‌زدن تحولات پیش روی کشور استفاده کنند.


این روزهای باقی‌مانده تا موعد حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای دیگر هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم این سؤال مهم که «چه کسی یا کسانی را انتخاب کنیم؟» پررنگ‌تر مطرح می‌شود. 


مطابق با باورهای دینی و اعتقادی، بر انتخاب اصلح از میان نامزدان تأکید فراوان شده است؛ اما شرایط یک نامزد اصلح و تراز انقلاب برای نمایندگی ملت ایران در این دو مجلس باتوجه‌به بیانات امامین انقلاب برای امروز ایران چیست؟


مردم وظیفه دارند از بین افراد واجدِ کف صلاحیت‌ها کسانی را انتخاب کنند که اصلح از همه باشند؛ این وضعیت هم با بررسی کارنامه موفق گذشته و برنامه متقن برای امروز و فردا حاصل‌شدنی است و اگر کسی قدرت تحلیل و دانش تشخیص اصلح را نداشت، وظیفه‌اش این است که به تعبیر امامین انقلاب از آگاهان و آدم‌های موثق بپرسد و فرصت رأی خود را هدر ندهد.

 

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان