کد خبر: ۱۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 

انتخابات منجر به افزایش قدرت بین‌المللی می‌شود

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش دشمن بر این است که با ایجاد شبهات به مردم ایران بفهماند که رأی دادن بی‌فایده است چرا که خوب می‌دانند انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۹ اسفندماه در همایش مثل مصطفی در شیراز با اشاره به تأثیر انتخابات در قدرت‌گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند متعال به مؤمنین بشارت‌هایی می‌دهد که یکی از وعده‌ها این است که بخشی از کره زمین را برای تشکیل حکومت در اختیار صالحان قرار می‌دهد که حکم الهی را اجرا کنند.


وی گفت: اگر کسی مؤمن به خدا شد در جنگ نرم و ترکیبی که آخر همه اینها امید به ناامیدی، اعتماد به بی‌اعتمادی و رضایت به نارضایتی تبدیل کند؛ اما انسان مؤمن ناامید نخواهد شد چون می‌داند قدرت دست خدا است و در تعقیب دشمن نباید سست شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب با اشاره به پیدایش انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمانی که دو اَبَرقدرت جهان باهم در نبرد بودند که جهان را یا جهان آمریکایی یا جهان مارکسیستی تبدیل کنند و با هم در جنگ نرم رقابت کنند؛ بلکه سهمشان را در جهان سوم بیشتر کنند و ۳۱ سال به رقابت پرداختند اما انقلابی در جهان جرقه زد که نه شرق و نه غرب را قبول نداشت.

 

انتخابات منجر به افزایش قدرت بین‌المللی می‌شود

 


مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با دست‌ خالی مقابل رژیم دیکتاتور شاهنشاهی که تا دندان مسلح بود، ایستادگی کردند و نهایتاً انقلاب کردند و آمریکایی‌ها از کشور بیرون کردند که خوشبختانه امروز ۴۵ سال از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد.


طائب به روند نفوذ اسلام در جهان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها مدعی قدرت اول دنیا هستند و با وجود نسل‌کشی‌های فراوان در مقابل محور مقاومت ناتوان است و این یعنی ارزش‌های اسلامی درحال‌توسعه است و به‌سرعت تحول در زیر ساخت‌ها اتفاق می‌افتد.


این مقام مسئول گفت: تلاش دشمن بر این است که با ایجاد شبهات به مردم ایران بفهماند که رأی دادن بی‌فایده است چرا که خوب می‌دانند انتخابات منجر به ارتقا امنیت ملی و قدرت بین‌المللی انقلاب اسلامی می‌شود.


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین را امر مهم دانست و بیان کرد: جامعه امروز ما با وجود آسیب‌ها در حال پیشرفت است و روند انقلاب اسلامی روند افزایشی است و به فضل الهی در این دوره انتخابات مردم به تکلیف دینی و ملی خودشان عمل می‌کنند و بیشتر از دوره‌های قبل حضور پیدا می‌کنند و با هر یک رأی ملت یک ضربه به دشمن انقلاب اسلامی خواهند زد. 


مسلم محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله شیراز در این جلسه نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به معرفی شهید مصطفی صدرزاده گفت: شهید صدرزاده فرمانده پایگاه بود که توانست در محله و محدوده خود تحولات بسیار عظیمی را در جذب نوجوان و جوان و وصل کردن آنها به مسجد را ایجاد کند.


وی گفت: نخبه‌هایی از پایگاهی که شهید صدرزاده در آن فعالیت می‌کرد رشد پیدا کرد و مبحثی که فرماندهان پایگاه‌ها باید به آن بپردازند تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی است و با الگوبرداری از شهید صدرزاده اقداماتی انجام دهید که موضوع تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی به مرحله بهتری برسد.

صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیر گفت: طبعاً انتخابات یک تکلیف همگانی است به‌خصوص زمانی که رهبر توصیه و تأکید کنند؛ زیرا همه امور کشور بر اساس انتخابات است.

 

وی افزود:انتخابات مظهر رشد، آزادی و اقتدار ملت ایران است و امروز هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و با اهمیت است.


 معاون سیاسی ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: با رأی دادن سرنوشتمان را تعیین کنیم و مردم  آگاهانه آن کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند.

 

مهذبیه افزود: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم تا با حضور خود اقتدار، آزادی، دِین، تمامیت ارضی و قانون خود را در کشورمان به منصه ظهور برسانیم و نشان دهیم بنابراین باید در روز انتخابات به‌صورت آزادانه به داوطلبی که از پیش در مورد آن مطالعه کرده رأی خود را بدهد زیرا رأی عصاره فکر آدمی است و فکر گنجینه وجود انسان است، کسی که رأی نمی‌دهد از این موهبت بی‌بهره است.

 

انتهای خبر/224224 

نظرات بینندگان