کد خبر: ۱۶۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل استاندارد فارس خبر داد:

نظارت بر مراکز عرضه کالا به مناسبت ماه رمضان

مدیرکل استاندارد فارس گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بر چند قلم از کالاهای اساسی در سرتاسر استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، رزمجو مدیرکل استاندارد فارس گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و باتوجه‌به افزایش تقاضا برای مواد غذایی به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، خرما، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان فارس اجرا می‌شود.


رزمجو گفت: در قالب این طرح بر قنادی‌ها نیز نظارت شده و شکر و روغن و آرد و سایر اقلام مورد مصرف آنها مورد کنترل قرار خواهد گرفت .


رزمجو افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان به دنبال نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع نظارت بر توزیع کالاهای مشمول استاندارد و پرتقاضای این ماه مبارک، بازرسی‌ها در این ماه تشدید می‌شود.


مدیرکل استاندارد فارس گفت: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر، روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد با حضور در قنادی‌ها، بر مصرف این اقلام نظارت نموده تا جعبه‌های مقوایی بهداشتی دارای استاندارد معتبر مورداستفاده قرار گیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن‌های سیاه پخته نشود.

 

نظارت بر مراکز عرضه کالا به مناسبت ماه رمضان


وی افزود: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره‌تلفن‌های ۱۵۱۷ و ۳۶۲۶۴۴۰۶ به این اداره کل منعکس نمایند تا بازرسان این اداره کل به قید فوریت موضوع را پیگیری نمایند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان