کد خبر: ۵۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲

انتقاد سخنگوی شورای شهر از جذب نیرو در شهرداری شیراز

با توجه به اینکه برون سپاری کارها در شهرداری اوج گرفته پس تکلیف نیروهای شهرداری چه می شود و این نیروها قرار است چه کاری انجام دهند؟
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، زین العابدین عرب در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورا با بیان اینکه شهرداری نبض عمل در مدیریت عوارض از دستش در رفته است، گفت: به عنوان مثال تاکنون برای تحقق عوارض نوسازی سال 92 اقدامی نشده است.
 وی درمورد بحث بودجه و برون سپاری و همچنین وضعیت نیروهای شهرداری هشدار داد و گفت: با توجه به اینکه برون سپاری کارها در شهرداری اوج گرفته پس تکلیف نیروهای شهرداری چه می شود و این نیروها قرار است چه کاری انجام دهند؟

وی تصریح کرد: مرتب برون سپاری ها افزایش می یابد از طرفی هنوز هم شهرداری نیرو می گیرد؛ این دو روند با هم تناقض دارد. وی درخصوص بودجه عمرانی نیز تصریح کرد: 85 درصد کل بودجه شهرداری به فعالیت های عمرانی اختصاص دارد، اختصاص بودجه جهت فعالیت های عمرانی در محدوده مرکزی شهر و سکونتگاه های قدیمی، تاریخی و فرهنگی شهر از کارهایی است که در این برهه، شورا می تواند آن را انجام دهد. این نوع فعالیت‌ها می تواند شاخص عمرانی خوبی برای شورا باشد؛ اکنون شهرداری بودجه ارائه کرده و ما در کمیسیون عمران می توانیم این قبیل اصلاحات را اضافه کنیم.

وی در رابطه با بحث ترافیک نیز خاطرنشان کرد: در برخی از شهرها کالبد شهر زنده است و خیابان های آنها مانند جاده نیست که با فنس کشیدن مسیر فقط برای تردد خودروها باشد؛ مردم نیز به عنوان کسانی که در شهر زندگی می کنند، باید در هر طرحی خدمات لازم به آنها ارائه شود.

برچسب ها: شیرازه
نظرات بینندگان