کد خبر: ۱۶۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
عضو مجلس خبرگان رهبری در فارس:

۱۲ فروردین، روز عید برای مسلمانان و مردم ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری در فارس گفت: ۱۲ فروردین روز عیدی برای مسلمانان و مردم ایران است و در این روز با رأی مردم جمهوری اسلامی تثبیت شد، لذا این روز برای ما روز ارزشمندی است و خاطره آن روزها را که جزو ایام‌الله بودند گرامی می‌داریم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام عضو مجلس خبرگان رهبری در استان فارس به مناسبت ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران در این روز به پا خاستند تا دین و اسلام را به میدان اقدام و عمل اجتماعی بیاورند و خوشبختانه در ۴۵ سال گذشته توفیقات زیادی داشته‌ایم، البته کارهای زمین‌مانده هم داریم.

وی گفت: ما خواسته‌ایم که دین اجرا و زمینه برای ظهور فراهم شود این هدف‌گذاری خیلی کار می‌برد و وای به حال کسانی که به این هدف مقدس خیانت می‌کنند، خدا می‌داند که اینها روز قیامت چه خواهند کشید؟


عضو مجلس خبرگان رهبری در استان فارس ادامه داد: باید حواسمان به جرم و جنایات و حق مردم را خوردن و ناراضی کردن مردم که طومار بلندی می‌شود باشد، امروز گناه این کارها خیلی بیشتر از قبل از انقلاب است برای اینکه در آن زمان این کارها به اسم طاغوت گذاشته می‌شد؛ اما امروز ممکن است گردن‌گیر مؤمنان شود، به‌هیچ‌وجه نباید اجازه این کارها را بدهیم.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان