کد خبر: ۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰

6 تا 8 ميليون رأي دارم!

یکی از کاندیداها در شیراز گفته است: در اين دوره از انتخابات حداقل 6 تا 8 ميليون رأي به دست خواهد آورد.

خانه اي ندارم

شنيده مي شود يكي از نامزدهاي انتخابات كه سابقه يك دوره نمايندگي مجلس را در كارنامه كاري خود دارد و از وي به عنوان پاي ثابت انتخابات مجلس در هر دوره نام برده مي‌شود، اعلام كرده كه هنوز خانها ي ندارد و در منزل استيجاري زندگي مي كند.

 

6 تا 8 ميليون رأي دارم!!

گفته مي شود يكي از داوطلبان انتخابات در خصوص اين كه فكر مي كند از چه ميزان اقبال عمومي بهره مند باشد، گفته است: در اين دوره از انتخابات حداقل 6 تا 8 ميليون رأي به دست خواهد آورد. اين نامزد انتخاباتي كه در حوزه شهرستان شيراز اقدام به نام نويسي كرده، دانش آموخته رشته حقوق و كارشناسي ارشد علوم سياسي است.

 

به اصولگرايان كمك نمي كنم

شنيده مي شود گروه و تشكلي با حضور فعالين بخش هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي در استان شكل گرفته و درصدد ارائه ليست براي انتخابات آتي است.

يكي از ليدرهاي اين گروه كه حاضر نشده نام ائتلاف و ليست خود را آن هم به دليل حرفه ا ي بودنشان! بيان كند، گفته است فعلاً در سايه حركت مي كنيم. اين فرد اعلام نموده كه اين گروه قصد كمك به اصولگرايان و نامزدهاي تحت حمايت آنها را ندارند و بومي بودن در هر شهرستان اولويت اول آنها براي انتخاب گزينه هاي مد نظرشان است!

 

بلديم چه كار كنيم تا انگ و تهمت نزنند

اين فعال سياسي – اجتماعي در خصوص هزينه انجام تبليغاتشان و شيوه معرفي ائتلافشان گفته است بلديم چه كار كنيم تا انگ و تهمتي به ما چسبانده نشود. وي تأكيد كرده است، حرفهاي تبليغات كرده و بدون انجام هزينه هاي بي مورد تبليغاتي ليست خود را به مردم

معرفي مي كند. اين فعال سياسي – اجتماعي همچنان گفته است پيش بيني مي شود ليست گروه ها و احزاب در اين دوره از انتخابات از شانس و اقبال بالايي برخوردار نباشند

عصر مردم

نظرات بینندگان