کد خبر: ۲۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

رجزخوانی جلالی: برای برد به شیراز رفته‌ایم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمرکز بر روی نقاط قوت و ضعف تیم فجر و با هدف برد در این دیدار حساس به شیراز رفته‌ایم.

مجید جلالی اظهار داشت: فجر تیمی خوب و یاوری نیز یکی از مربیان خوب و باتجربه کشور است. اما ما فولادی‌ها هم با تمرکز بر روی نقاط قوت و ضعف این تیم و آماده سازی تیم در مقابل نقاط قوت تیم فجر و گرفتن مناطقی که تیم فجر می‌تواند از آنجا فشار وارد کند و البته مهار بازیکنانی مثل مهدی رجبی برای برد به شیراز رفتیم.

وی با اشاره به محرومیت سامال سعید بازیکن عراقی فولاد گفت: در نبود این مدافع فولاد قطعا تغییراتی در تاکتیک دفاعی تیم خواهیم داد که در بازی شاهد آن خواهید بود.

جلالی درباره وضعیت چمن استادیوم حافظیه محل برگزاری مصاف فولاد و فجر سپاسی گفت: چمن حافظیه در شرایطی قرار دارد که  خود برای هر تیمی یک رقیب سرسخت محسوب می‌شود و بازی در این زمین به هیچ وجه کار راحتی نیست. من و بقیه کادر مربیگری به این نکته واقف هستیم و آن را بررسی کردیم و تاکتیک‌های لازم را در دستور کار قرار دادیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به دعوت رضا نوروزی از فولاد به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بازیکنان جوان تیم فولاد بسیار مستعد نشان داده‌اند قطعا در آینده خواهید دید که جوانان بسیاری از فولاد به تیم ملی راه پیدا می‌کنند و خوزستانی‌های بیشتری در تیم ملی بازی خواهند کرد.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی عصر چهارشنبه 26 بهمن ماه ساعت 15:30 در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود که فولادی‌ها در بازی رفت،  با گل رضا نوروزی برتری یک بر صفر را از آن خود کردند.

سامال سعید مدافع فولادی‌ها در واپسین دقایق دیدار با صبا قم کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد و بدین دلیل، قادر به حضور در دیدار فولاد مردان خوزستان در مقابل فجر سپاسی نیست.این در حالی است که فجر سپاسی بازیکن محرومی برای این بازی ندارد و با تمام توان به مصاف فولاد مردان می‌آید.

نظرات بینندگان