کد خبر: ۲۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

تطمیع 60 میلیونی برای انصراف یک کاندیدا

شنیده ها حاکی ازآن است که یکی از کاندیدهای حوزه شهرستان های استهبان و نی ریز که شائبه انتساب به جریان انحرافی را با خود دارد با هزینه 60 میلیون تومانی برگزاری یک محفل خصوصی،سعی در تطمیع یک کاندید دیگر داشته تا به نفع وی کنار رود.

 1- شنیده هایی از تحرکات برخی اصلاح طلبان شهر فسا با هدف تحریم انتخابات با استفاده از ظرفیت یکی از علمای این شهر توسط فرزندان ایشان به گوش می رسد.اخیرا نیز با حضور برخی طلبه ها از قم و برگزاری جلسات محفلی تحرکات خود را شدت بخشیده اند.

*****************

2- شنیده ها حاکی ازآن است که یکی از کاندیدهای حوزه شهرستان های استهبان و نی ریز که شائبه انتساب به جریان انحرافی را با خود دارد با هزینه 60 میلیون تومانی برگزاری یک محفل خصوصی،سعی در تطمیع یک کاندید دیگر داشته تا به نفع وی کنار رود.

*****************

3- شنیده شده است دو نفر از کاندیدا های حوزه خرامه و کوار نتایج شورای حکمیت را که هدف معرفی یک کاندید واحد برای دو شهر خرامه و کوار در انتخابات تشکیل شده است را گردن ننهاده و حاضر به پذیرفتن نظر شورا نشده اند و بصورت مستقل در انتخابات حاضر می شود.گفتنی است یکی از این کاندیداها اهل شهرستان خرامه  و دیگری  اهل شهرستان کوار است.

نظرات بینندگان