کد خبر: ۲۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

عمران و آبادانی با اعتماد به خود، شتاب می‌گیرد

اگر در اتمام طرح‌های این استان به داشته‌های خود و مهندسان فارس اعتماد داشته باشیم می‌توانیم با سرعت و شتاب بیشتری به سمت توسعه حرکت کنیم.

حسین صادق عابدین ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیراز ـ بوشهر ـ عسلویه اظهار داشت: آغاز این طرح اتفاق بزرگ و ارزشمندی است و می‌تواند الگوی خوبی برای باور به داشته‌ها و اطمینان به توانمندی‌های مادی و معنوی باشد.

صادق عابدین ابراز داشت: در حال حاضر بزرگترین راه‌آهن کشور در استان فارس توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود که در واقع تاثیر بسزایی در اتصال زیرساخت اصلی برای توسعه این استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با مشارکت فعال بخش خصوصی در اجرای این طرح امیدواریم الگوی خوبی در کشور باشیم و بر این موضوع نیز باور داشته باشیم که می‌توانیم از امکانات مردمی برای توسعه استان فارس بهره بریم.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان داشت: قرار است خط ریلی شیراز - عسلویه در مدت سه سال اجرایی شده و با همتی که بخش خصوصی دارد به طور قطع کمتر از سه سال اجرایی می‌شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مدیران نیابد کار اجرایی را با انتخابات در یکدیگر بیامیزند و کار اجرایی نباید با رکود و تعطیلی همراه باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات هیچ دلیلی برای ایجاد رکود در اجرای طرح‌های عمرانی نبوده و نیست.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان