کد خبر: ۲۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

ساخت فیلم زندگی سرلشکرشهید شوشتری

جواد اردکانی کارگردان سینما ، در آینده ای نزدیک سریال و فیلم سینمایی زندگی شهید شوشتری را جلوی دوربین خواهد برد.

جواد اردکانی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار شیرازه گفت: در حال تحقیق و نگارش جدیدترین پروژه سینمایی خود هستم که به زندگی سردار شهید شوشتری اختصاص دارد.
 

وی افزود: این پروژه هنوز نامی ندارد و علاوه بر تحقیق و نگارش،بخشهایی از هماهنگی های اجرایی کار نیز انجام شده.
 

اردکانی با اشاره به سفر خود به سیستان و بلوچستان برای تحقیق در هفته گذشته گفت: خوشبختانه در محل همکاری زیادی برای ساخت این سریال وجود دارد.البته قرار است علاوه بر فیلم سینمایی،نسخه سریال زندگی شهید شوشتری نیز ساخته شود که خوشبختانه آقای ضرغامی و مدیر شبکه یک و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،هر سه موافقت کامل خود را با این پروژه اعلام کرده اند و پس از پایان تحقیقات،ساخت این سریال و فیلم را آغزا خواهیم کرد.
 

این کارگردان که امسال «شور شیرین» را با موضوع زندگی شهید کاوه در جشنواره فجر داشت،در مورد زمان اکران احتمالی آن به شیرازه گفت:تلاش اصلی ما این است که این فیلم در سه ماهه اول سال اکران شود. ضمن اینکه «شور شیرین» یک نسخه سریالی پنج قسمتی هم دارد که در هفته دفاع مقدس از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.امیدوارم با حمایت مدیران فارابی از این فیلم،نیمه اول سال اینده «شور شیرین»اکران شود و دچار سرنوشت«به کبودی یاس»نشود که در اکران از بین رفت.
 

جواد اردکانی تاکنون ساخت سه فیلم«سیبیل مردونه»،«به کبودی یاس»(زندگی سردار شهید برونسی) و«شور شیرین»(زندگی سردار شهید کاوه)را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/33

{$old_album_27164}
نظرات بینندگان