کد خبر: ۲۷۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

انتخابات نزول رحمت الهی بود

در این نشست صمیمی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مجلس نهم در بیاناتی ضمن اظهار تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در این انتخابات به عزم جدی خود برای حضور قوی در مجلس و پیگیری رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

در نشست مشترک فرماندهان سپاه فجر سردار دکتر غلامحسین غیب پرور طی بیاناتی گفت : هیچ کس حق ندارد این پیروزی و این انتخاب را به پای خودش بنویسد. آحاد مردم در انتخابات شرکت نمودند و کسانی در انتخابات شرکت کردند که پای نظام ایستادند و خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس برخی از مطالبات جدی مردم را بر شمردند و از منتخبین و نمایندگان مردم خواستند که به این مطالبات از جمله پایبندی به گفتمان ولایت و رهبری در عمل و فعل  دنبال کنند. ایشان همچنین انسجام، یکپارچگی و وحدت را از جمله خواسته های مردم دانستند و تقاضای امت حزب الله و همیشه در صحنه از نمایندگان مجلس فارس را مجمع نمایندگان قوی و کارآمد ، حضور در کمیسیون های اصلی مجلس همچنین توجه جدی به مشکلات فارس ، رفع بیکاری و مشکلات دیگر مردم مورد تاکید قرار دادند. فرمانده ارشد سپاه استان فارس در ادامه گفتند انتخابات نزول رحمت الهی بود.

گفتنی است در این نشست صمیمی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مجلس نهم در بیاناتی ضمن اظهار تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در این انتخابات به عزم جدی خود برای حضور قوی در مجلس و پیگیری رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

در پایان این نشست بیانیه نمایندگان و منتخبین مجلس شورای اسلامی توسط دکتر احمدرضا دستغیب قرائت گردیده و حاضرین با تکبیر مفاد بیانیه را تائید نمودند.

 انتهای پیام/20

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
0
ایران همیشه سرافراز می ماند