کد خبر: ۲۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

آثار سرگیجه سیلی 12 اسفند بر بیانیه شورای موهوم سبز امید؛

شوراي جعلي در بيانيه اخير خود به طور علني آنارشيسم اجتماعي را به جاي انتخابات پيشنهاد مي دهد و مي گويد به جاي انتخابات بايد اردوكشي خياباني انجام دهيم!
در حالی که روزها از سیلی محکم ملت ایران می گذرد، سرگیجه ناشی از آن هنوز در سر برخی از گروه های ضد انقلاب باقی مانده است.

شورای موسوم به سبز امید، پس از مشارکت گسترده مردم در انتخابات و بی توجهی به پیشنهاد تحریم از سوی مردم، در حالی که سعی کرده است با انتشار بیانیه ای تاکتیک فرار به جلو را در دستور کار قرار دهد، باعث خنده و تمسخر خود از سوی افراد و رسانه های داخل و خارج از کشور شد.

در بیانیه مذکور از حامیان فتنه سبز به خاطر حاضر نشدن در پای صندوق های رای و عدم مشارکت در انتخابات تشکر شده و آمده است: نهضت حبس در خانه (در12 اسفند) یک مانور ملی مقاومت مدنی بود تا ظرفیت‌های بی‌پایان (؟!) جنبش ملی سبز ایران به نمایش گذاشته شود.

بیانیه خنده دار این شورا می افزاید: همراهان و همدلان جنبش سبز نشان دادند ابزار اعلام حضورشان منحصر به تجمعات خیابانی نیست(!) و در اتخاذ شیوه های مختلف نافرمانی مدنی ابتکار عمل را در دست دارند! امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، جنبش سبز بتواند در سال آینده در عرصه های دیگر نیز مقاومت مدنی گسترده را به نمایش بگذارد.
 
ادعای تجمعات خیابانی در شرایطی مطرح می شود که کمتر از یک ماه از مفتضح شدن برنامه راهپیمایی سکوت در 25 بهمن می گذرد! 

بیانیه شورای سبز امید بار دیگر ادعای «ما بی شماریم» را که این روزها نكته طنز محافل مختلف شده است را تکرار می کند و می گوید: عدم حضور گسترده واجدین شرایط رأی در سراسر کشور و بویژه در شهرستان ها و شهرهای بزرگ، فرصت دیگری بود که منتقدان و معترضان، بی شمار بودن خود را تجربه کنند و به رخ بکشند و به اقتدارگرایان نشان دهند که در راه رسیدن به حقوق از دست رفته خود مصمم و استوارند.

در فراز دیگری از این بیانیه که صادرکنندگان آن مدعی دموکراسی خواهی هستند، پیشنهاد احمقانه و تکراری اردوکشی خیابانی به جای انتخابات تکرار شده و آن را به جاي برگزاري انتخابات مطرح مي كند.

صدور این بیانیه توهم آمیز در حالیست که حتی محمد خاتمی با مشاهده مشارکت کم نظیر مردم در انتخابات 12 اسفند، پای صندوق رفت و رای داد تا به این وسیله راه خود را از جنازه متعفن جنبش سبز جدا کند و به قول خود روزنه ای برای بازگشت برای خود باقی بگذارد.

لازم به ذكر است، اعلامیه های اخیر شورای سبز امید، آنقدر پوچ و احمقانه است که صدای انتقاد و تمسخر محافل ضدانقلاب را هم درآورده است.
 
انتهای خبر /
نظرات بینندگان