کد خبر: ۲۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

اعتراض وكيل مهدي هاشمي و پاسخ كيهان

روز نامه کیهان در خبر های ویژه خود نوشت:عليزاده طباطبايي با ارسال توضيحي خود را وكيل مهدي هاشمي معرفي كرد و كيهان را به اعتبار انتشار افشاگري همكار سابق مهدي هاشمي مورد انتقاد قرار داد.

در نامه عليزاده طباطبايي آمده است: در روز چهارشنبه مورخ 24/12/90 مطلبي كذب با عنوان «كاريكاتوريست فراري» عليه آقاي مهدي هاشمي موكل اينجانب در آن روزنامه منتشر شده است كه حاوي افترا و نشر اكاذيب درخصوص موكل اينجانب بوده و البته در اين كار قصدي جز تشويش اذهان عمومي عليه وي متصور نيست. از دست اندركاران روزنامه كيهان به عنوان رسانه اي در جمهوري اسلامي، آن هم با ادعاي اصولگرايي، انتظار مي رود در نقل اخبار و تحليل هاي خبري حتي درباره مخالفين خود، به سخنان ضدانقلابيون استناد نكند و پيش از انتشار مطالب خود، صحت و سقم آن را بررسي نمايد. ضمن اينكه مطالب از قول فردي بيان شده كه كاريكاتورها و مواضع ضدانقلابي موهن او در سايت هاي ضد انقلابي به صورت مداوم منتشر مي شود. نكته جالب در اين نقل قول اين است كه تنها «محكي» كه ديگران را با آن مي سنجند، اين بار گويا درباره خودتان صدق مي كند و خود «همصدا با رسانه هاي بيگانه و ضدانقلاب خارج از كشور» و «دست به دامان افراد معلوم الحال» گشته ايد و با ذوق زدگي به بازنشر اكاذيب او به قصد تخريب چهره موكل من پرداخته ايد.
عضو دوره اول شوراي شهر تهران در دوره اصلاحات، سپس با الصاق مهدي هاشمي به آيت الله هاشمي تلاش كرده تا نامبرده را از اتهامات وارده تبرئه كند.
آقاي عليزاده طباطبايي كه به جاي مهدي هاشمي به تخطئه كيهان پرداخته، البته تعمداً فراموش كرده كه كاريكاتوريست مذكور همكار ساليان آقاي مهدي هاشمي بوده- و نه صرفا همكار رسانه هاي بيگانه- و برخي مسائل مربوط به دوره همكاري خود را منتشر كرده است. بنابراين پرسش اين است كه موكل آقاي عليزاده طباطبايي براي مدتي طولاني چه سر و سّري با «افراد معلوم الحال همكار رسانه هاي بيگانه و ضدانقلاب» داشته است؟! اين را بايد آقاي مهدي هاشمي- و احياناً وكيل او اگر مطلع است- توضيح دهد و نه كيهان؟ همچنان كه بايد در محكمه و دادگاه توضيح داده شود كه ماجراي پولشويي هاي ميلياردي در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت، و راه اندازي سايت براي انتشار اخبار جعلي به قصد ترور شخصيت نظام چه بوده است؟
نيز جاي سوال است كه چرا يك وكيل حقوقدان بايد به سفسطه روي بياورد و يك فرد در مظان اتهام و متواري را پشت شخصيت يكي از بستگان (پدر) وي پنهان كند؟! يعني آقاي عليزاده طباطبايي قصد ترور شخصيت حجت الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني را دارد و مي خواهد چنين القا كند كه ماجراي پولشويي، جعل اخبار دروغ عليه نظام و... به آقاي هاشمي مربوط مي شود؟ اين دفاع از آقاي هاشمي است يا ترور شخصيت وي؟!

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان