کد خبر: ۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۰

سریال های شبکه های ماهواره ای خانواده را نابود می کنند

مدیر شبکه لایو گفت: این سریال ها چیزی جز بدآموزی از جمله خیانت، دروغ، کلاه برداری، ترویج روابط نامشروع، بی بند و باری، بی اعتمادی بین اعضای خانواده، از بین بردن کانون گرم خانواده و ... چیز ارزشمندی به مخاطب یاد نمی دهند.

تاسیس شبکه های نوظهوری همچون فارسی وان ، من و تو و... که بیشترین زمان خود را به پخش فیلم و سریالهایی که با هدف ضربه زدن به فرهنگ اصیل ایرانی اختصاص داده اند، صدای کسانی که پایبندی چندانی به فرهنگ ایرانی ندارند را هم درآورد. در همین زمینه مدیر شبکه لایو گفت: «سریالهایی که در این شبکه ها برای مردم ایران پخش می شود حتی در کشورهای خودشان هم به دلیل بی ارزشی و بی محتوایی و نداشتن بیننده و طرفدار آنها را پخش نمی کنند آنوقت این سریالها را سریع و تند با دوبله خیلی ضعیف و بد آماده می کنند و به خورد کشورهای دیگر از جمله ایران می دهند.»

وی در ادامه گفت: «این سریالها چیزی جز بدآموزی از جمله خیانت، دروغ، کلاه برداری، ترویج روابط نامشروع، بی بند و باری، بی اعتمادی بین اعضای خانواده، استفاده از مشروبات الکلی، بی احترامی به والدین و بزرگترها، از بین بردن کانون گرم خانواده و ... چیز ارزشمندی به مخاطب یاد نمی دهند.»

مدیر این شبکه ماهواره ای با اعتراف به اصیل بودن فرهنگ مردم ایران گفت: «ایرانی ها فرهنگ اصیل و محکمی دارند که آنها را در طول سالیان سال در برابر دشمن، تحریم و تهاجم حفظ کرده است و در این فرهنگ چیزی به نام غیرت وجود دارد که هر مرد و زن ایرانی دارای این غیرت است و این غیرت در بین ایرانی ها جایگاه خاصی دارد که در فرهنگ کشورهای آمریکایی و اروپایی چنین جایگاهی ندارد.»

مدیر شبکه لایو در پایان اذعان کرد: «ایرانی های با فرهنگی که به فکر حفظ کانون گرم خانواده و سلامتی اعضای این خانواده و حفظ حرمتها و مقدسات هستند به چنین شبکه هایی نگاه نمی کنند چون واقعا چیزی جز بد آموزی ندارند.»

انتهای پیام/

نظرات بینندگان