کد خبر: ۲۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱

با تساوی بدون گل تراکتور سازی سد فجر سپاسی نشد

تیم تراکتور سازی تبریز با تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی شیراز فرصت خوبی را برای قهرمانی لیگ برتر از دست داد.

عصر امروز از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره)  و در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر به تساوی بدون گل رضایت داد . این نتیجه مسلما موجبات  خوشحالی  دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران را فراهم کرد.

در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی بازی ضعیفی از خود ارائه داده و فرصت چندانی برای گلزنی نیز به دست  نیاوردند. بهترین بخت تراکتورسازان  توپی بود که در آستانه ورود به دروازه به دست فرزاد حاتمی برخورد کرده و از سوی داور این گل مردود اعلام شد.

بازی رفت دو تیم در شیراز با نتیجه دو بر یک به  سود تیم تراکتور سازی به اتمام رسیده بود.

با این تساوی تیم تراکتور سازی 53 امتیازی شده و بعد از سپاهان 55 امتیازی و بالاتر از استقلال 52 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. البته دو رقیب تراکتورسازی هنوز بازی هفته بیست و نهم خود را برگزار نکرده‌اند.

تراکتور سازی در لیگ نهم نیز در حضور 100 هزار تماشاگرش از پس  تیم فجر سپاسی برنیامده تا تاریخ به نوعی برای تراکتورسازی تکرار شود.

تراکتور سازی هفته آینده جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز  میزبان تیم فولاد خوزستان است.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی با کمک مصطفی فراهانی و مهدی الوندی بود که در طول بازی احسان حاجی صفی و فرزاد حاتمی از تیم میزبان و وحید شیخ ویسی از تیم میهمان را با دادن کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان