کد خبر: ۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱

درمان ام.اس و سرطان با نیش زنبور

سم زنبور عسل بر اساس آنالیز‌های علمی ثابت شده است که حاوی ۱۸ ماده ترکیبی است که هر ماده ترکیبی شامل چندین اسید آمینه و آنزیم می‌باشد و مهم‌ترین این ماده‌ها میلیتین است که بسیار اثرات مثبتی دارد و در التهابات و بیماری‌ ام اس بسیار تاثیر گذار است.

روح الله ارجمندی در خصوص نتیجه درمان به روش زنبور درمانی در گفتگو با سینانیوز بیان کرد: «زنبور درمانی یک روش درمانی پیچیده است. امروزه بسیاری از افراد دنباله رو این مسئله می‌باشند متاسفانه به علت برخورد کلیشه‌ای با این موضوع نتیجه ممکن حاصل نمی‌شود. در این روش اصول و تکنیک‌های بسیاری وجود دارد که لازم به رعایت است تا نتیجه حاصل گردد.»

وی با توجه به نقاط مورد استفاده بدن در این روش افزود: «بدن انسان طبق اصول طب سوزنی هر نقطه با نزدیک‌ترین نقطه اثر خاص خود را دارد. نیش زنبور باید درمعرض نقاطی از بدن که درد به وضوح در آن احساس می‌شود و نقطه قرینه آن قرار بگیرد. بر اساس تجربه ثابت شده است که بیشترین نقاط مورد استفاده سر و ستون فقرات است. مهره اول پشتی و چشم قسمت‌هایی هستند که نباید د ر معرض نیش زنبور قرار بگیرند زیرا در صورت بروز حساسیت منجر به مرگ فرد می‌شود.»

عدم جلوگیری از سوزش و خارش نیش زنبور

ارجمندی به لک‌های ایجاد شده توسط نیش زنبور اشاره نمود و بیان کرد: «در صورت ایجاد لک در پوست به وسیله یک روغن گیاهی که بخشی از آن حاصله از زنبور عسل است و با استفاده از این روغن لک روی پوست به طور کامل از بین می‌رود.»

وی افزود: «سم زنبور عسل سوزش ایجاد می‌کند و در برخی افراد منجر به ورم‌های غیر متعارف می‌شود و اگر خواهان نتیجه مثبت هستیم نباید سوزش و درد‌های حاصله از نیش زنبور را تسکین بخشیم مگر در صورتی که آلرژی حاد ایجاد نماید که با یک آمپول مربوطه می‌توان عارضه را بر طرف نمود.»

درمان بیماری ام. اس و سرطان با نیش زنبور

ارجمندی در خصوص بیماری‌های بهبود یافته در این روش خاطر نشان کرد: «این روش در درمان‌ ام اس و انواع سرطان تاثیر داشته است. در درمان بیماری‌ ام اس نسبت به شرایط رفتاری فرد روش درمان متفاوت است و لازم است در درمان شرایط رفتاری فرد نیز مورد توجه قرار بگیرد و باید بیمار رفتار خود را با این روش به گونه‌ای تطبیق دهد که بتواند نتیجه مطلوب را دریافت کند و اگر بیمار‌ ام اس نتواند از لحاظ رفتاری و تفکری همکاری کند و به این روش درمانی تردید داشته باشد و اعتماد بنفس نداشته باشد نهایتا نمی‌توان نتیجه مثبت را از این روش حاصل کرد.»

وی در خصوص طول درمان دراین روش افزود: «نتیجه حاصله از ویژگی ظاهری و آزمایشات معتبر آزمایشگا‌ها پیگیری می‌شود. طول درمان ۲۰ -۴۰ روز می‌باشد که در ۴۰ روز فرد از لحاظ ظاهری و آزمایشگاهی تغییراتی را احساس می‌نماید.»

روح الله ارجمندی متخصص زنبور درمانی در پایان خاطر نشان کرد: «در کشور ما زمانی به این روش مراجعه می‌شود که بیماری به نهایت خود رسیده است. در صورت مراجعه سریع و به موقع بیمار طول درمان کوتاه‌تر می‌شود و نتیجه برای فرد زود‌تر حاصل می‌شود.»

انتهای پیام/

نظرات بینندگان