کد خبر: ۲۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

گسترش فضای درمانگاه چشم‌پزشکی پوستچی شیراز

طرح گسترش فضای فیزیکی درمانگاه چشم‌پزشکی پوستچی شیراز به مناسبت هفته سلامت به بهره‌برداری رسید.

در مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و جمعی از مسؤلان دانشگاهی و اوقاف برگزار شد، سالن انتظار بیماران، داروخانه، فضای جدید صندوق حسابداری و پذیرش و سرویس‌های بهداشتی درمانگاه چشم‌پزشکی پوستچی شیراز راه‌اندازی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان سالمندی و سلامت اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها در درمانگاه چشم‌پزشکی پوستچی در هفته سلامت در راستای توجه به سالمندان که یکی از مسائل آنها مشکلات بینایی بوده، صورت گرفته است.

محمد هادی ایمانیه افزود: درمانگاه پوستچی شیراز دارای امکانات پیشرفته چشم‌پزشکی است که برخی از این امکانات در جنوب کشور بی‌نظیر و در کل کشور کم‌نظیر است.

وی گفت: هر روز حدود ۵۰۰ بیمار به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که با در نظر گرفتن همراهان بیمار می‌توان گفت که این مرکز روزانه پذیرای حدود یک‌هزار و 500 نفر است.

ایمانیه بیان کرد: گسترش فضای فیزیکی سالن انتظار و پذیرش، کمک قابل توجهی در جلب رضایت و رفاه بیماران است.

وی تصریح کرد: مجموع هزینه‌های این طرح‌ها 65 میلیون تومان بوده که از محل موقوفه مرحوم پوستچی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأمین شده است.

ایمانیه ادامه داد: راه‌اندازی داروخانه این مرکز در آینده‌ای نزدیک نیز کمک قابل توجهی به رفاه بیماران می‌کند.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز گفت: مسؤلان باید در حفظ، احیا و نگهداری اموال وقفی تلاش کنند که نمود این موارد در درمانگاه پوستچی شیراز با امکانات پیشرفته و ایجاد امکان درمان بیماران با هزینه پایین قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده اضافه کرد: در سایر کشورها هنگامی وقفی صورت می‌گیرد عوارض آن حذف می‌شود که در صورت اجرای این مسئله توسط شهرداری، می‌توانیم بگوییم با توجه به اهتمام مردم ما به وقف، آنان استقبال قابل توجهی می‌کنند.

به گزارش فارس، قرار دادن قرآن در محل ورود بیماران به درمانگاه و پرده‌برداری از تابلوی هوالشافی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان