کد خبر: ۲۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

تیم فوتبال برق شیراز به مزایده گذاشته می شود

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس از به مزایده گذاشتن این باشگاه طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، محمد رضا مشفقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال برق شیراز، گفت: طی چند روز آینده این تیم به مزایده گذاشته می شود و ما امیدواریم که فردی دلسوز از داخل استان این تیم را خریداری کند.

وی تصریح کرد: طبق قانون در سال 90 هیچ کمکی مالی به این باشگاه نتوانستیم انجام دهیم اما اگر در مزایده کسی این تیم را خریداری کند ما نیز امکانات سخت افزاری از جمله استخر و زمین چمن را به صورت رایگان در اختیارش قرار می دهیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در خصوص دلیل سقوط تیم فوتبال برق شیراز به لیگ دسته دو کشور، گفت: تنها دلیل سقوط این تیم عدم توجه به این باشگاه و ناتوانی مالی است.

وی تصریح کرد: سال گذشته اعلام کردیم که طبق قانون دیگر نمی توانیم به این باشگاه کمک مالی کنیم و چنین اتفاقی هم افتاد ولی دیگران که می توانستند چرا کمک نکردند.

مشفقیان یادآور شد: وقتی مجموعه این تیم با 400 میلیون تومان بسته شود و دیگر تیم حاضر در لیگ یک 500 میلیون تومان قرار داد یک بازیکن می بندد هیچ توقعی نمی توان از تیم برق شیراز داشت.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات این تیم از لیگ دسته دو نیز فروش این تیم 70 ساله است، گفت: سال گذشته هم قرار شد این تیم به مزایده گذاشته شود که شاید اگر همان موقع اجازه داده بودن که این اتفاق به طور کامل انجام شود امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

نظرات بینندگان