کد خبر: ۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱

شبكه «من و تو» به سوی تعطيلي‌

شبكه بهائي «من و تو» كه از نيمه دوم سال ۸۸ روي آنتن‌هاي ماهواره‌اي رفته است، به گفته «رها اعتمادي» يكي از مجريانش و بنا بر اظهارات مدير شبكه «او‌اي پي ان» در آستانه تعطيلي به سر مي‌برد.

شبكه بهائي «من و تو» كه از نيمه دوم سال ۸۸ روي آنتن‌هاي ماهواره‌اي رفته است، به گفته «رها اعتمادي» يكي از مجريانش و بنا بر اظهارات مدير شبكه «او‌اي پي ان» در آستانه تعطيلي به سر مي‌برد. 

پاييز سال ۸۸ بود كه شبكه تازه تأسيسي در شهر لندن آغاز به كار كرد و با پخش مسابقه خوانندگي به نام آكادمي موسيقي با حضور يكي از خواننده‌هاي طاغوتي، بر سر زبان‌ها افتاد. 

اين شبكه پس از مدتي در كنار برنامه مسابقه خوانندگي، شو‌هاي سرگرمي ديگري هم مثل «چراكه نه»، «جواب»، «برنامه آشپزي» و «اتاق خبر» پخش كرد و سپس نوبت به برنامه «بفرماييد شام» رسيد كه مورد توجه خيلي‌ها قرار گرفت و مخاطبان اين شبكه را افزايش داد.
 
مدت كوتاهي از شروع به كار «من و تو» نگذشته بود كه پس از تبليغات فراوان «من و تو ۲» روي ماهواره هاتبرد رفت و به صورت شبانه روزي مستندهاي تكراري شبكه بي‌بي سي را روي آنتن مي‌برد. 

فعاليت «من و تو ۲» چند ماهي ادامه پيدا كرد تا اينكه اين شبكه به دلايلي كه برخي تأمين نشدن هزينه‌هاي مادي اعلام كرده بودند، تعطيل شد و از آن پس تمام برنامه‌ها تنها از «من وتو ۱» پخش مي‌شد. 

يكي از معروف‌ترين مجريان شبكه من و تو كه از روزهاي اول تأسيس همراه اين شبكه بود و اجراي برنامه هايي مانند آكادمي موسيقي و جواب و همچنين مديريت كنترل كيفيت شبكه «من و تو ۲» را هم بر عهده داشت با مديريت شبكه دچار مشكل شد و برخي مشكل ميان اين دو را دليل تعطيلي شبكه «من و تو۲» مي‌دانستند. 

اختلافات ميان رها اعتمادي مجري شبكه «من و تو» كه پدرش حسن اعتمادي سردبير برنامه اتاق خبر اين شبكه نيز هست با مديران اين شبكه اما به اينجا ختم نشد و پس از مدتي توليد برنامه جواب هم از او گرفته شد و اين برنامه با نام جديد پاسخ با اجراي اميد خليلي به كار خود ادامه داد. 

اين موضوع باعث دلگيري بيشتر اعتمادي شد، او نيز در اقدامي غافلگيرانه پرده از اطلاعات محرمانه در شبكه من و تو برداشت و در وبلاگ شخصي‌اش از شرايط استخدام در اين شبكه گفت و «اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت»، «مخالفت با جمهوري اسلامي ايران» و «در اختيارقرارگرفتن نوع پوشش مجريان زن با مديريت شبكه» را به عنوان سه شرط اصلي پذيرش مجري در اين شبكه اعلام كرد. 

در اين ميان مهران عبدشاه مدير شبكه «او ‌اي پي ان» با اشاره به اختلافات مديريت شبكه با مجريان و كاركنانش، گفته كه اين شبكه مانند بادكنكي است كه بادش خالي شده است و چيزي نمانده كه «من و تو» هم به عاقبت «من و تو ۲» دچار شود. 

حالا بايد ديد فعاليت اين شبكه كه خود كارشناسان رسانه‌اي خارج از كشور بر زوالش متفق القولند تا چه زماني ادامه پيدا مي‌كند.

انتهای پیام/20

برچسب ها: من و تو ، تعطیلی‌
نظرات بینندگان