کد خبر: ۳۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

فرخ‌زاده؛ شیراز متعلق به شهدا هم هست

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه شیراز فقط شهر ادبا ، شعرا و ... نیست ، گفت : این شهر پر رمز و راز با تقدیم بیش از 5 هزار شهید ، متعلق به شهدا هم هست و شیراز حقیقتا در حوزه دفاع مقدس متفاوت عمل کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ، محمد فرخ زاده در سومین روز از هفته شیراز با نام روز بزرگداشت شهدا و جانبازان ، در مراسم شب شعر خاطره با عنوان عصر خاطره ها که با حضور مدیر کل ارشاد و اسلامی استان فارس  و جمعی از جانبازان و راویان 8 سال دفاع مقدس برگزار شد ، با اشاره به  برنامه های هفته شیراز اظهار داشت : سعی ما این بود که در هفته شیراز در زمینه معرفی شیراز ، رویکردمان را متفاوت کنیم .

وی با بیان اینکه شیراز فقط شهر ادبا ، شعرا و ... نیست ، تصریح کرد : این شهر پر رمز و راز با تقدیم بیش از 5 هزار شهید ، متعلق به شهدا هم هست و شیراز حقیقتا در حوزه دفاع مقدس متفاوت عمل کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خاستگاه امروز شیراز را جهانی دانست و خاطرنشان کرد : باید چندین بهانه در طول سال پیدا کرده و از شهدای زنده این شهر که جانبازان و ایثارگران هستند ، تجلیل کنیم.

فرخ زاده با تاکید بر اینکه شیراز ، انصافا شهر کار و تلاش است ، افزود : نباید اجازه دهیم برخی القاب که شایسته شیرازی ها نیست ، حتی در قالب طنز ، به آنها نسبت داده شود.

در ادامه این جلسه که در سالروز برگزاری کنگره بزرگ سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس برگزار شد  ، جمعی از ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند و در پایان نیز از تعدادی از این یادگاران صحنه ایثار ، توسط حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تجلیل شدند
نظرات بینندگان