کد خبر: ۳۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

تف سربالای آقای سنگ پا+سند

سخنگوی \"شورای- نیمه تعطیل- هماهنگی سبز\" انتخاب فرانسوا اولاند به ریاست جمهوری فرانسه را تبریک گفت .

اردشیر امیر ارجمند در وب سایت شخصی خود (کلمه) نوشت: سخنگوی شورای هماهنگی سبز (امیر ارجمند) ضمن تبریک به آقای اولاند برای موفقیت در رقابت های انتخاباتی ، ابراز امیدواری کرد فرانسه از تلاش های بین المللی برای رفع سایه جنگ از منطقه و حل مسالمت آمیز و عزتمند پرونده هسته ای ایران و همچنین توسعه صلح و دموکراسی در جهان پشتیبانی و حمایت کند.

نوشابه باز کردن امیر ارجمند برای خود به بهانه عرض تبریک به رئیس جمهور فرانسه در حالی است که حتی محافل اپوزیسیون نیز برای نامبرده و گروهک چند نفره او تره خرد نمی کنند.

حال فارغ از وزن امیر ارجمند و گروه وی ذکرچندنکته خارج از لطف نیست ؛اولا رقیب بازنده اولاند در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه (سارکوزی ) حامی سر سخت فتنه سبز بود و سقوط وی که در تاریخ دهه های اخیر فرانسه بی سابقه است، جای تسلیت به آقای امیر ارجمند و رفقا دارد! ثانیا همین آقای سارکوزی حامی سرسخت حمله به ایران بود و سقوط او، جبهه از هم پاشیده صهیونیست های وراج بر سر حمله تهدید نظامی را آشفته تر هم خواهد کرد.

ثالثا فرانسوا اولاندا با اختلاف 3 درصد آرا بر سارکوزی پیروز شد و سارکوزی که به لات بازی در فرانسه معروف است، همین پیروزی اولاند با تفاوت اندک آرا را پذیرفت و به وی تبریک گفت اما کسانی چون موسوی با تحریک و اغفال امثال آقای امیر ارجمند ، به جای پذیرش اختلاف 11 میلیونی آرا ، به تدارک اغتشاش و آشوب پرداختند حال آن که آرای احمدی نژاد 62 درصد کل آرا و رای موسوی 33 درصد کل آرا بود؛ بماند که پدیدهایی مثل کروبی با 330 هزار رای- کمتر از یک درصد کل آرا- جوگیر شده و او هم مدعی شد به اندازه 24 میلیون رای (فاصله رای خود و رای احمدی نژاد )تقلب شده است! 

 

نظرات بینندگان