کد خبر: ۳۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

تفكر رابطه با آمريكابعضی از مسئولان سال‌ها به كشور ما ضربه زد

مهندس حسین صادق عابدین گفت:تفكر رابطه با آمريكا كه در سال‌هاي قبل نزد برخي مسوولان وجود داشت را تفكري به ضرر كشور ارزيابي و اضافه كرد:‌ چنين تفكري سال‌ها به كشور ما ضربه زد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا،استاندارفارس،سه شنبه در همايش تبيين مواضع و فرمايشات رهبري در شيراز، خاطرنشان كرد: اكنون كه در شرايط تحريم قرار داريم، نگاه نظام به داشته‌هاي خود بيشتر شده است، اگر مسولين در سال‌هاي قبل جوانان و داشته‌هاي خودمان را باور مي‌كردند، اكنون وضعيت بهتري داشتيم.

حسین صادق عابدین تفكر رابطه با آمريكا كه در سال‌هاي قبل نزد برخي مسوولان وجود داشت را تفكري به ضرر كشور ارزيابي و اضافه كرد:‌ چنين تفكري سال‌ها به كشور ما ضربه زد.

وي تاكيد كرد: همان زمان اگر به فرمايشات رهبري توجه مي‌شد شرايط بهتري داشتيم، در دولت احمدي نژاد اين باور و اعتقاد جدي گرفته شده و ما الان در جهان حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به نام‌گذاري‌هاي انجام شده توسط مقام معظم رهبري در سال‌هاي گذشته تاكنون اشاره و خاطرنشان كرد: در نظر رهبري اقتصاد به معناي اندوختن ثروت، به‌عنوان هدف غايي انسان‌ها و جامعه نيست بلكه به معناي ايجاد عدالت، رفع فقر و فراهم كردن زمينه كار و كسب كار است.

استاندار فارس با يادآوري اينكه بررسي تجربي فرمايشات رهبري از باب توسعه، توسعه بر اساس عدالت براي پيشرفت كشور است، افزود: عنوان دهه چهارم انقلاب پيشرفت و توسعه است و ما بعد از 4 دهه اگر نتوانيم در عرصه‌هاي مختلف استقلال داشته باشيم با مشكلات جدي مواجه مي شويم.

صادق‌عابدين با بيان اينكه نبايد نام‌گذاري سال‌هاي قبل از خاطر فراموش شود،‌ افزود: اين نامگذاري‌ها متعلق به همان سال نيست اين موضوع بايد در سال‌هاي بعد تداوم داشته باشد.

وي با يادآوري اينكه نام‌گذاري سال‌هاي اخير از سوي مقام معظم رهبري در راستاي توسعه اقتصادي كشور با حركتي جهادگونه بوده است، تصريح كرد: دهه كنوني دهه پيشرفت و توسعه و نگاه اقتصادي رهبري نيز نگاهي ويژه‌ است.

استاندار فارس با اشاره به ضرورت بررسي علمي و دقيق فرمايشات مقام معظم رهبري، گفت: برگزاري چنين همايش‌هايي كمك مي‌كند تا عمل به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري را طي روندي عقلاني پيگيري كنيم.

صادق‌عابدين با يادآوري اين نكته كه تبيين مواضع و فرمايشات رهبري ضروري بوده و جنبه‌هاي مختلفي دارد،‌ خاطرنشان كرد: ‌در استان فارس براي عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب بايد به دنبال نسخه ويژه همين استان باشيم.

نظرات بینندگان