کد خبر: ۳۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱

دستغیب: این شروع برای مجلس نهم شروع خوبی نیست!

این دخالت های بیرونی به نفع مجلس نیست ، مردم نمایندگان خود را انتخاب کرده اند و به مجلس فرستاده اند و نمایندگان خودشان آنقدر خرد دارند که بتوانند تصمیم گیری کنند و این کار را هم کردند

سید احمد رضا دستغیب نماینده مردم شیراز با انتقاد از جوسازی رسانه ای علیه مجلس و نمایندگان، گفت:  این شروع برای مجلس نهم شروع خوبی نیست ، داریم می رویم در فضایی که حاشیه های زیادی همراه با دخالت رسانه ها ، برای مجلس به همراه دارد.

به گزارش اعتدال، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم به توصیه برخی از افراد به نمایندگان برای تعیین هیات رییسه مجلس نهم اشاره کرد و افزود: این دخالت های بیرونی به نفع مجلس نیست ، مردم نمایندگان خود را انتخاب کرده اند و به مجلس فرستاده اند و نمایندگان خودشان آنقدر خرد دارند که بتوانند تصمیم گیری کنند و این کار را هم کردند.

دستغیب خاطرنشان کرد: از این اتفاقات اخیر برآیند خوبی نداریم ، از مجموعه پیامک های تخریبی که برای ما می آید و خبرهایی که برخی خبر گزاری ها و سایت ها علیه مجلس و نمایندگان می زنند ، عاقبت خوبی نخواهد داشت.

وی در خاتمه گفت: اما اگر فایل این حواشی بسته شود و نمایندگان تلاش خود را بر روی آسیب شناسی دقیق از مشکلات کشور بگذارند ، وضعیت بهبود خواهد یافت؛ من  نگران هستم و این نگرانی بی منظور نیست و جدی است ؛ آقایان نمایندگان را با حاشیه های بیرونی مشغول نکنند.

نظرات بینندگان