کد خبر: ۳۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱

۱۸ خرداد همه بازیکنان فجر آزاد می‌شوند

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز تاکید کرد که اگر تا هجدهم خردادماه منابع مالی برای این باشگاه تعریف نشود، بازیکنان کنونی این تیم به هر تیمی که بخواهند می‌توانند بروند.

جعفر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین تحولات باشگاه فجر سپاسی شیراز برای حضور در لیگ بر‌تر گفت: متاسفانه ما هنوز به هیج نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و فقط فرصت را از دست می‌دهیم. به شخصه تمام تلاشم را برای تامین منابع مالی به کار گرفته‌ام اما دوستان و مدیران ارشد استان علی رغم اینکه در زبان همه حاضر به حمایت از باشگاه هستند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی افزود: همه تلاش ما حضور موفق تیم فجر در لیگ بر‌تر است اما تا به اکنون با وجود همه رایزنی‌های صورت گرفته هیچ منبع مالی برای بستن تیم و آمادگی آن جهت حضور در لیگ بر‌تر تامین نشده است همه چیز در حد حرف است و کسی در عمل به فکر فجر نیست.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در پاسخ به این سوال که شایعاتی مبنی بر واگذاری امتیاز این باشگاه به یک استان دیگر مطرح است، گفت: واگذاری اولویت اول ما نیست و البته مدیران ارشد استان و ورزش فارس هم تمایلی به واگذاری امتیاز باشگاه ندارند اما وقتی منبعی برای تامین مشکلات مالی باشگاه فراهم نیست چه کار باید کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه تا چه زمانی برای رفع مشکلات خود صبر می‌کنید گفت: ما تا ۱۸ خرداد ماه منتظر حمایت و تامین منابع مالی باشگاه می‌مانیم اما پس از آن همه بازیکنان را آزاد اعلام می‌کنیم و آن‌ها می‌توانند به هر تیمی که می‌خواهند بپیوندند.

جعفری در رابطه با شرایط کادر فنی تیم فجر هم گفت: من هیچ تعهد و قولی به هیچ کس ندارم و تا زمانی که وضعیت مالی باشگاه مشخص نشود خودم را در معرض بدهی کسی قرار نمی‌دهم خوشبختانه ما از معدود باشگاه‌هایی هستیم که ۸۰درصد مطالبات بازیکنانمان را در فصل گذشته پرداخت کرده‌ایم.

وی در پایان با طرح این سوال که آیا حق استان پهناور فارس داشتن یک تیم در لیگ بر‌تر فوتبال نیست، گفت: همه مردم و البته رسانه‌ها از ما انتظار دارند روی سخن من با مسئولان است آن‌ها باید به مردم پاسخ دهند که آیا استان فارس با این جمعیت و وسعت نباید یک تیم در لیگ بر‌تر داشته باشد. چطور است هر استانی که سهمیه لیگ برتری ندارند همه در تکاپو برای سهمیه دار شدن آن‌ها هستند اما ما که خودمان این سهمیه را داریم کسی حاضر از حمایت از آن نیست.

نظرات بینندگان