کد خبر: ۳۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱

استان فارسی‌ها به هیئت رئیسه مجلس راه پیداکردند

بالاخره یک نمانیده از استان فارس توانست به هیئت رئیسه مجلس نهم راه پیدا کند تا انتقادات وارده بر نمایندگان استان فارس در مجلس هشتم، به سراغ مجلس نهمی‌ها نیاید!

به گزارش شیرازه انتخابات هیئت رئیسه دائم مجلس نهم امروز برگزار شد. از استان فارس سید ضرغام صادقی نماینده شیراز و شاهین  محمدصادقی نماینده کازرون در این انتخابات کاندیدا شده بودند. علاوه بر این دو نماینده،‌حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا، علیرضا منادی، محمدحسین فرهنگی، جواد جهانگیرزاده و محمد دهقان،  سیدمرتضی حسینی، سیدعلی طاهری، ابراهیم کارخانه، غلامرضا کاتب، حاجی دلیگانی و سیدرمضان شجاعی کیاسری نیز کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه به عنوان دبیر بودند. اما منتخبین ملت به ضرغام صادقی رای مثبت ندادند و از استان فارس تنها شاهین محمد صادقی به همراه حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا، محمدحسین فرهنگی، محمد دهقان، علیرضا منادی و جواد جهانگیرزاده  به عنوان دبیران هیئت رئیسه دائم مجلس نهم برگزیده شدند.

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین انتقادات به مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس هشتم، عدم حضور حتی یک نماینده در هیئت رئیسه مجلس بود. اما در مجلس نهم ظاهرا مجمع درپی برطرف کردن این خلا بوده است به گونه ای که جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس هشتم و نهم چندی قبل گفته بود اگر به موقع عمل می‌کردیم می توانستیم سه نمانیده در هیئت رئیسه داشته باشیم!

نظرات بینندگان