کد خبر: ۳۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱

منافقین در اتریش کاسه گدایی به دست گرفتند !

گروهی از اعضای گروهک منافقین دیروز در حمایت از مریم رجوی و با هدف جمع آوری کمک مالی از مردم ، در قسمت اصلی کارل پلاتز در شهر وین تجمع کردند اما با استقبال بسیار کم مواجه شدند.

تجمع کنندگان پرچم هایی را در حمایت از مریم رجوی تکان می دادند و همزمان از مردم برای پایداری گروهشان درخواست کمک مالی می کردند.

این گروه با فروختن عکس یا وسایلی مثل پرچم قدیمی ایران می خواستند پول جمع آوری کنند اما این حرکت با استقبال بسیار کمی مواجه شد.

 گروهک تروریستی منافقین که علاوه بر خیانت به ایران به نوعی بازوی صدام در سرکوب شیعیان و کردهای عراق هم بودند از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف در استان دیاله (57 کیلومتری شمال شرق بغداد ) را به عنوان مقر خود برگزید.

 اردوگاه اشرف در دوره صدام بنا شد و حدود 3400 عضو منافقین را در خود جای داده بود. این اردوگاه دارای فرودگاه نیز هست و در اواخر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران برای پرواز بالگردها و جنگنده های رژیم بعث در جنگ استفاده می شد.

در چند سال اخیر دولت عراق تلاشهای فراوانی را با وجود مخالفت غرب برای اخراج این گروهک از خاک عراق انجام داد. در نهایت چند ماه قبل انتقال اعضای گروهك تروریستی منافقان از اردوگاه اشرف در پی افزایش خشم و انزجار مردم دیاله و تاكید آنها بر اخراج این تروریست ها صورت گرفت.

 اولین گروه از اعضای گروهک تروریستی منافقین که شمار انها 400 تن بود  17 فوریه 2011 به پایگاه سابق نظامیان آمریکایی در کمپ لیبرتی (نزدیک فرودگاه بغداد) منتقل شدند.

 دولت عراق انتقال این افراد به لیبرتی را اولین گام برای اخراج نهایی آنها از كشور قلمداد و بر عزم خود برای انجام این كار تاكید كرده بود.

نظرات بینندگان