کد خبر: ۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

مردم شهر صدرا بيش از حد آب مصرف مي‌کنند!

استدلال جالب مدير عامل آبفاي شيراز نیز در این میان البته بسیار شنیدنی تر است! او اعتقاد دارد که مردم شهر صدرا بيش از حد آب مصرف مي‌کنند و این در حالی است که اساسا مردم این شهر چنان با قطعی آب روبرو هستند که به اندازه کافی به دلیل نبود آب، صرفه جویی اجباری انجام می‌دهند.

شیرازه - شهر صدرا که در15 کیلومتری شيراز قرار دارد با اينکه شهري نوساز است اما به دليل عدم توجه مسئولين وقت در بحث توسعه شبکه آبرساني در اين منطقه هر ساله در فصل تابستان مردم در انتظار قطع شدن آب در اين شهر هستند.

البته حدس‌ها بر این است که این شرایط تا آخرین روزهای تابستان نیز به همین منوال باقی می ماند. نکته جالبی که یکی از شهروندان این شهر جدید در خصوص چرایی قطع مکرر آب بیان کرده است حقیقتا شنیدنی است: در طول هفته تنها جوابی که در خصوص علت قطعی آب به ما اعلام می شود یک روز آبگیری مخزن و روز دیگر تعمیر شبکه و لوله های آبرسانی است!

و این در حالی است که تعداد دفعات قطعی آب در ۲۴ ساعت شبانه روز در صدرا، به ۱۲ ساعت نیز می رسد.

اما استدلال جالب مدير عامل آبفاي شيراز نیز در این میان البته بسیار شنیدنی تر است! او اعتقاد دارد که مردم شهر صدرا بيش از حد آب مصرف مي‌کنند و این در حالی است که اساسا مردم این شهر چنان با قطعی آب روبرو هستند که به اندازه کافی به دلیل نبود آب، صرفه جویی اجباری انجام می‌دهند.

 

لازم به ذکر است که در سفر اخیر ریاست جمهوری به شیراز، مردم صدرا نامه‌ای گلایه‌آمیز را در خصوص مشکلات متعدد این شهر جدید به ایشان رساندند که البته براساس شنیده‌ها موجب واکنش احمدی‌نژاد شده است.

نظرات بینندگان