کد خبر: ۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

وفاق و همدلی چاره ساز فوتبال فارس است

 غلامحسین پیروانی در دیدار با مدیر كل ورزش و جوانان فارس گفت، اگرهمه برای این تیم كه شناسنامه ورزش فارس است دل بسوزانند قطعا شاهد شكوفایی دوباره این تیم خواهیم بود ضمن اینكه در راه تحقق این امر نیز وفاق و همدلی چاره ساز است .

دیروز غلامحسین پیروانی در دیدار با مدیر كل ورزش و جوانان فارس بیان داشت : نباید شخص خاصی را در افت فوتبال فارس مقصر بدانیم زیرا عوامل متعددی دراین امر دخیل هستند.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم ابومسلم خراسان ادامه داد: مسوولان ، تماشاگران ، مربیان ، بازیكنان و رسانه ها از اركان اصلی موفقیت ورزش هستند و هر كدام از این اركان همراه نباشند چرخ ورزش لنگ خواهد زد.

پیروانی با انتقاد از برخی بی حرمتی ها در ورزش نسبت به افراد افزود: ما در این استان غریب نواز هستیم لیكن باید به همه احترام بگذاریم واگر كسی هم با هدف خدمت به ورزش وارد شد ، نه تنها نباید او را تخریب كنیم بلكه باید دستش را هم بگیریم و كمك كنیم.

سرمربی و بازیكن اسبق تیم فوتبال برق شیراز در باره این تیم هم گفت : تیم برق طی چند سال گذشته آنطور كه باید مورد حمایت قرار نگرفته است و گرنه نباید این تیم كه قهرمان ایران شده و در جام باشگاه های آسیا هم حضور داشته است به این روز بیافتد.

وی اضافه كرد : اگرهمه برای این تیم كه شناسنامه ورزش فارس است دل بسوزانند قطعا شاهد شكوفایی دوباره این تیم خواهیم بود ضمن اینكه در راه تحقق این امر نیز وفاق و همدلی چاره ساز است .

پیروانی در مورد تیم های پایه فوتبال فارس هم گفت: چند صباحی است كه آن سازندگی گذشته بچشم نمی خورد و بنظر می رسد بر روی تیم های پایه بخصوص مدارس فوتبال باید نظارت بیشتری صورت گیرد و خانواده ها هم فریب وعده ها ی توخالی برخی از این مدارس را نخورند.

سرمربی پیشین تیم ملی امید ایران اظهارامیدواری كرد با حضور سید غلامرضا كمانه در راس ورزش و جوانان فارس شاهد اوج گیری دو باره فوتبال فارس باشیم .

مدیر كل ورزش و جوانان فارس هم در این نشست ضمن تشكر از پیروانی در زمینه ارایه طریق برای بهبودی فوتبال فارس افزود: همه ما می دانیم كه دوران قهرمانی بسیار كوتا ه است از این رو باید تلاش كنیم نام ماندگاری را از خود بجای بگذاریم .

سید غلامرضا كمانه ادامه داد : احترام به كسوت از واجبات است و بی حرمتی ها و بداخلاقی ها باعث می شود كه حریم ها شكسته شود و دلسوزان ورزش خانه نشین شوند .

قهرمان پیشین پرش ارتفاع ایران گفت: پیشكسوتان ورزش فارس در دوران جوانی بدون هیچ گونه چشم داشتی تلاش كردند تا برای استان و كشورشان افتخار كسب كنند و اكنون كه بازنشسته شده ا ند باید از تجربیات گرانبهای آنها در جهت توسعه ورزش نهایت بهره را ببریم تا آنها كه تازه قدم در عرصه ورزش گذاشته اند بدانند كه پس از دوران بازیگری جایگاه آنها حفظ خواهد شد .

كمانه در ادامه سخنانش با اشاره به اینكه محصولمان را باید طوری كاشت كنیم كه بتوانیم خوب برداشت نماییم تصریح كرد: اعتقاد داریم كه باید نظارت بیشتری بر روی تیم های پایه داشته باشیم و اگر این امر بخوبی محقق شود قطعا باز دهی بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت .

مدیر كل ورزش و جوانان فارس بیان داشت : برنامه بسیار خوبی برای برون رفت فوتبال فارس از وضعیت كنونی داریم و این امر میسر نخواهد شد مگر اینكه همه عاشقان به خدمت در ورزش دور هم جمع شوند و بدور از هر گونه حاشیه شرایط را برای شكوفایی بیشتر جوانان مستعد فارس را فراهم نماییم .

كمانه ادامه داد : تلاش داریم برای حضور پر قدرت تیم های فوتبال در لیگ های مختلف كشور از تمام ظرفیت های موجود دراستان استفاده نمایم و دراین راه نیز نشست هایی با مسوولان عالیرتبه استان داشتیم كه خوشبختانه موفقیت آمیز بوده و از همراهی آنها سپاسگزاریم

كمانه بر امر نظارت دقیق بر باشگاه ها ی ورزشی و مدارس فوتبال تاكید كرد و دستور داد مسایل مطرح شده در این نشست دقیقا مورد بازرسی قرار گیرد.

دیگر پیشكسوت فوتبال فارس و مدرس فدراسیون فوتبال هم در این نشست از عدم نظارت بر مدارس فوتبال سخن به میان آورد و افزود : برخی مجوز های صادر شده در مدارس فوتبال بر روی اصول صورت نگرفته است از این رو كیفیت برخی از آنها بسیار پایین است .

ناصر جانی خانی ادامه داد: خانواده ها نباید فریب وعده های پوشالی برخی از مدارس فوتبال بخورند ضمن اینكه كیفیت را فدای كمیت كرده ایم از این رو دیگر نمی توان بخوبی استعداد هارا شناسایی كرد.

وی ادامه داد :اگرهمدیگر را قبول داشته باشیم و حب و بغض را كنار بگذاریم آنگاه می توانیم فوتبال فارس را شكوفا كنیم و از مدیركل ورزش و جوانان فارس كه خود خاك خورده ورزش است می خواهیم همه را دور هم جمع نمایند.

انتهای پیام/20

 

نظرات بینندگان