کد خبر: ۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

باید در پی رفع نواقص باشیم نه فقط مطرح کردن نقاط مثبت

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت : اعتقاد من این است كه دلسوزی در نظام جمهوری اسلامی به این نیست كه تنها نقاط قوت و مثبت مطرح شود لازم است مشكلات و ضعف ها هم به نحو صحیح و بدون شائبه تخریب ، مطرح شود.

ایرنا نوشت، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار با حجت الاسلام حسین رضایی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس افزود: می بایست اقدامات سازنده و مفید هم مورد تقدیر قرار گیرد.

وی اظهار داشت : باید در تحقق اهداف نهایی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله) بكوشیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان كرد : باید در پی رفع نواقص باشیم به ویژه در مسائل قضایی كه از اركان مهم این نظام است و نقطه امید مردم است كه اگر خدای نخواسته به یاس مبدل شود در آحاد ملت تأثیر منفی می گذارد و چه بسا زمینه ساز برخی ازجرائم باشد.

آیت الله دستغیب درمورد پیشگیری از جرائم گفت :اگر ریشه یابی كنیم مسائلی كه در جامعه ما می گذرد چه بسا قابل پیشگیری است ، البته خود احكام عادلانه و كیفرها ، یكی از عوامل پیشگیری است اما مساله نظارت هم در سطح جامعه و به ویژه در دستگاه های مختلف در این مورد نقش مهمی ایفاء می كند .

وی ادامه داد : همچنین گسترش برنامه های فرهنگی و همطراز با آن، رشد اقتصادی و رسیدگی به مسائل مادی و اشتغال و معیشت مردم از عوامل عمده پیشگیری از جرائم است ، لذا انتظار می رود از سوی مسوولان و با همراهی و همكاری آحاد ملت ، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود :سزاوار است ، ارشادهای امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها اجرایی شود كه متاسفانه گاهی تسامح می شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان