کد خبر: ۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

آدم کم بود ربع پهلوی شد سرمایه ملی

وضعيت وخامت بار اپوزيسيون خارج نشين و ياس و افسردگي طيف هاي مختلف آنها باعث شد تا به مصداق كاچي به از هيچي، رضا ربع پهلوي، شخصيت «معتبر»!، «محبوب»!، «سرمايه ملي»! و «با استعداد»! كشتي به گل نشسته اپوزيسيون نام بگيرد.

سايت ضد انقلاب گويا نيوز- معروف به سيانيوز- علي رغم ادعاي دموكراسي و حقوق بشري در مطلبي به قلم اسماعيل نوري علاء به دفاع از ديكتاتوري و استبداد پرداخت! و نوشت؛ اينكه نظام پادشاهي تشريفاتي ضدحقوق بشر است و يا اينكه پادشاهي لزوما راه به استبداد مي برد محروم شدن اپوزيسيون از شخصيت رضا پهلوي است!
اين مقاله گويانيوز كساني مثل مجتبي واحدي (مشاور كروبي و سردبير فراري آفتاب يزد به خارج) را هتاك خواند و نوشت: «پرسش من از اپوزيسيون سكولار- دموكرات و برانداز آن است كه ما چرا بايد بر روي اين سرمايه ملي [رضا ربع پهلوي] خط ابطال بكشيم».
گويا نيوز هدف آنچه كه حمله به رضا پهلوي از سوي سكولارها خوانده را اينطور ارزيابي كرده است: «اصلاح طلبان متوجه شده اند كه اپوزيسيون انحلال طلب ايران در طي اين 30 ساله قادر نبوده است تا چهره اي مردمي و شاخص را از ميان خود به ملت بشناساند و در نتيجه، نسل جوان ايران خود به خود و به صورتي فزاينده نماد ويژگي هاي آرماني خويش را در شهروندي به نام رضا پهلوي مي بيند و لذا محتمل است كه در آينده، ايران رضا پهلوي، نه بعنوان شاه، كه بعنوان چهره اي شاخص در ميان اپوزيسيون برانداز، بتواند خواب هاي خوش اصلاح طلبان را بر هم زند.
گفتني است اخيرا كپي دو فيش بانكي كه نشان مي داد از دفتر رضا پهلوي مبلغ دوهزار و پانصد دلار براي اسماعيل نوري علا و دوهزار و دويست و پنجاه دلار براي نيك آهنگ كوثر حواله شده است به دست برخي از گروه هاي اپوزيسيون افتاده و آنچه اين دو نفر را از طفره رفتن و انكار دريافت مبالغ مزبور ناتوان كرده است، اين كه تاريخ هر دو حواله بانكي فقط يك هفته بعد از مصاحبه غيرمنتظره نيك آهنگ كوثر و اسماعيل نوري علا با رضا ربع پهلوي و تمجيد و تقدير از وي بوده است.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان