کد خبر: ۳۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۱

باید سومین حرم اهل بیت از نظر حجاب و حیا سرآمد باشد

معاون فرهنگی شهردار شیرازگفت: امروز شیراز باید به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، از نظر حجاب و حیا سرآمد باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،همایش بزرگ پیاده‌روی با شعار حفظ حجاب در شیراز که همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده همراه بود از ساعت 18و30 دقیقه جمعه 23 تیر ماه از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز و تا ساعت‌های بعد و در بزرگ‌راه چمران ادامه داشت.

معاون فرهنگی شهردار شیراز نیز در حاشیه این همایش پیاده‌روی بیان داشت: امروز شیراز باید به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، از نظر حجاب و حیا سرآمد باشد.

محمد فرخ‌زاده افزود: طی یک بررسی 95 درصد از افرادی که مرتکب جرم شده‌اند، اعلام کرده‌اند که اعتقادی به اجرای دستورات دینی نداشته و پنج درصد باقی مانده نیز اذعان داشته‌اند که برای اجرای فرامین دینی نیز دچار مشکل بوده‌اند.

وی ادامه داد: شیراز باید از نظر حفظ اخلاق اسلامی و اجرای آن سرآمد باشد و اقدامات موثر در ارتقای سطح معنوی شهروندان در حرم سوم اهل بیت (ع) انجام شود.

به گزارش فارس، شهروندان باید عدد شهرداری منطقه محل سکونت خود را به شماره پیام کوتاه 30005246 ارسال کنند تا ضمن دریافت فهرست نزدیک‌ترین مکان فرهنگی و ورزشی موجود در منطقه محل سکونت، شماره تلفن همراه خود را برای دریافت پیامک‌های خبری بعدی که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ارسال می‌شود، در سامانه اطلاع رسانی شهروندی به ثبت برسانند.

این همایش پیاده‌روی با استقبال گرم شهروندان رو به رو شد و بسیاری از بانوان حاضر در این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با حجاب برتر (چادر) شرکت کرده بودند و در مسیر پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز شعارهایی با موضوع حجاب دیده  و شنیده می‌شد.

نظرات بینندگان