کد خبر: ۳۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، حماقت محض است

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از آنکه توان نظامی داشته باشد، هیبتی تبلیغاتی و پوشالی دارد، گفت:حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، حماقت محض است.

به گزارش شیرازه به نقل از خانه ملت،نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، توان ارتش سوریه را بیش از آنچه در مقابله با تروریست‌ها از آنها شاهد هستیم، خواند و افزود: ارتش سوریه هنوز بسیاری از واحدهای ضربت و عملیاتی خود خصوصا گارد ویژه ریاست‌جمهوری را برای مقابله با تروریست‌ها به کار نگرفته است.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این حماقت محض است که رژیم صهیونیستی بخواهد به سوریه حمله کند؛ چون در صورت حمله نظامی، با پاسخ شدیدی از سوی سوریه مواجه خواهد شد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در دو جنگ ۲۲ و ۳۳روزه از حماس و حزب‌الله شکست خورد، گفت: صهیونیست‌ها هنوز از شوک شکست مفتضحانه خود در برابر نیروهای متعهد حزب‌الله خارج نشده‌اند.

دستغیب تصریح کرد: هر جنگ دیگری که در منطقه رخ بدهد، رسوایی دیگری برای صهیونیست‌ها را در پی خواهد داشت چون کوچک‌ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه، به نابودی این رژیم منجر می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: حزب‌الله در جنگ ۳۳روزه ثابت کرد آنچه در اذهان مردم منطقه و مسلمانان در زمینه قدرت نظامی رژیم صهیونیستی وجود دارد توهمی پوشالی است. صهیونیست‌ها بیشتر از آنکه اقتدار نظامی داشته باشند، توانسته‌اند با تبلیغات دروغین، خود را به عنوان یک هیبت نظامی بشناسانند که همه آنها دروغین و ساختگی است.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرده است در صورتی که سوریه سلاح‌های خود را به حزب‌الله منتقل کند، با حمله نظامی از سوی این رژیم مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان