کد خبر: ۳۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

تعریف خود از خبرنگاری را به شماره 100030711پیامک کنید

مسابقه پیامکی ویژه خبرنگاران استان فارس با موضوع تعریف حرفه خبرنگاری در یک جمله و با عنوان طلوع آگاهی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: خبرنگاران استان فارس می‌توانند بهترین متن خود در را در تعریف حرفه خبرنگاری در یک جمله کوتاه تا پایان روز دوشنبه 16 مرداد‌ماه جاری به شماره 100030711 ارسال و در مسابقه پیام کوتاه طلوع آگاهی شرکت کنند.

احمدرضا نداف افزود: نتایج این مسابقه همزمان با مراسم روز خبرنگار اعلام و به نفرات برتر از طریق سامانه پیام کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: تنوع اطلاعات و اخبار و موضوعات مختلف رسانه‌ای ایجاب می‌کند که خبرنگار علاوه بر توانایی حرفه‌ای، حداقل در یک حوزه ویژه تخصص داشته باشد.

این مسئول گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مسلمان سراسر جهان باید قلمروهای فرهنگی و اطلاعاتی و نیز معیارها و ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای خود را تبیین و تعریف کنند وگرنه مجبور می‌شوند از ارزش‌های دیگر تبعیت و تقلید کنند.

نداف هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد فرصت تأمل و تدبر پیرامون حرفه مقدس خبرنگاری برای بیان هنرمندانه از تعریف خبرنگار دانست و ادامه داد: مشارکت کنندگان در این مسابقه، ضمن ارتقا و افزایش دانش خود، موجی از ذکر و نام خبرنگار را به صورت پیام کوتاه به وجود می‌آورند.

نظرات بینندگان