کد خبر: ۳۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱

طرح ضیافت اندیشه قرآنی در شیراز شروع شد

طرح ضیافت اندیشه قرآنی عصر امروز با محوریت ظهور امام زمان (عج) در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،در این طرح که از میان بیش از یک‌هزار و 500 نفر دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس که برای شرکت در این طرح ثبت نام کردند تنها 800 نفر پذیرفته شدند که به مدت دو هفته در طرح ضیافت اندیشه قرآنی با هدف ارتقای معرفت دینی حضور می‌یابند.

این طرح که برای سومین سال پیاپی توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود، اساتید حوزه و دانشگاه در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی آن به آموزش درس‌های معارف می‌پردازند.

معاون آموزشی طرح ضیافت اندیشه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: این طرح که از هفته‌ها قبل برای بهتر برگزار شدن آن هماهنگی و بررسی‌های لازم انجام شده است، به منظور بالا بردن سطح دانش قرآنی و افزایش آموخته‌های معرفتی دانشجویان شرکت کننده در این برنامه بزرگ فرهنگی معنوی آنان برنامه‌ریزی شده است.

مهدی خسروی اظهار داشت: این طرح با حضور 800 تن از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، فسا و جهرم اجرا شده و از موارد ویژه این طرح استقبال بسیار خوب دانشجویان دختر از این برنامه است.

خسروی تصریح کرد: جلسات این طرح در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شامل برنامه‌های قرآنی و حلقه‌های معرفتی به تفکیک خواهران و برادران انجام می‌شود و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت کنندگان در این طرح ساکن شهر شیراز نیستند، امکان اسکان و میزبانی از این دانشجویان با تفکیک جنسیتی در 2 اردوگاه مجزا در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان