کد خبر: ۳۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

شیراز میزبان مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای فارس گفت: شیرازمیزبان مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور است که این مسابقات 19 و20 شهریور ماه سال جاری برگزارمی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی مبرایی افزود : مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور برای اولین بار در این سطح برگزار می شود وهدف اصلی از اجرایی کردن این طرح توسعه فرهنگ قرآنی براساس گفته های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار شده ومرحله نهایی 19 و20 شهریور ماه سال جاری درشیراز برگزار می شود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای فارس اضافه کرد: از هر استان چهار نفر در مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشورشرکت می کنند که در کل آمار شرکت کنندگان 132 نفر است و 33 نفر از این شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می دهند.

مبرایی افزود: مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور شامل سه بخش حفظ(خواهران وبرادران)، صوت ولحن(برادران)، ترتیل(برادران)است که با رایزنی های انجام شده به احتمال فراوان این مسابقات در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مناسب مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور بنچ کمیته شامل تبلیغات و روابط عمومی، فرهنگی، فنی وداوری، حفاظت وساماندهی، پشتیبانی وهماهنگی در سازمان فنی وحرفه ای فارس تشکیل شده است.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای فارس یادآور شد: طرح فرهنگ قرآنی در بین کارکنان بهترین دستاورد مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور برای استان فارس است از این رو در تلاش هستیم تا دبیرخانه دائمی این طرح را درشیراز برپا کنیم تا علاوه برتداوم هر ساله این مسابقات بحث مسائل قرآنی به صورت همیشگی در ابن سازمان دنبال شود.

مبرایی همچنین تاکید کرد: برای برگزاری مناسب مسابقات قرآنی کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشوردر فارس استانداری، شهرداری ،اوقاف فارس قول همکاری داده اند تا بدین وسیله گام های موثری در تحقق ارزش های قرآنی برداشته شود.

نظرات بینندگان