کد خبر: ۳۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

پاک فطرت؛تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد

شهردار شیراز با بیان اینکه طرح‌های شهری به ساعت رصد می‌شود، گفت: تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی باید بیش از پیش مورد توجه پیمانکاران قرار گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،علیرضا پاک فطرت صبح امروز در جلسه با پیمانکاران، مشاوران و مدیران طرح‌های شهرداری شیراز اظهار داشت: ارتقای توان پیمانکاران به عنوان یک اصل مهم اولویت شهرداری است و به ‌یقین مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر ارتقای کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط پیمانکاران گفت: پیمانکاران باید مهندسی ارزشی در طراحی و اجرا را در راستای کاهش هزینه و افزایش کیفیت مورد توجه قرار دهند.

پاک فطرت افزود: پیمانکارانی که کیفیت را در اجرای پروژه‌ها مورد توجه قرار دهند به همراه ناظر و مشاور مورد تشویق قرار می‌گیرند.

شهردار شیراز ادامه داد: در موقعیت کنونی که دشمن از طریق جنگ اقتصادی کشور ما را مورد هجمه قرار داده است معتقدیم فعال‌تر شدن طرح‌های عمرانی و شهری می‌تواند در مقابل این فشارها و هجمه‌ها تاثیرگذار باشد.

پاک فطرت با اشاره به اینکه تعطیل شدن یک طرح در شهرها تاثیر بسیار منفی بر شهروندان دارد، گفت: یک مدیر شهری باهوش از این فرصت که میزان نقدینگی در دست افراد بالاست به خوبی استفاده کرده و نسبت به فعال کردن بیش از پیش طرح‌های شهری اقدام می‌کند.

نظرات بینندگان